pátek 1. dubna 2016

nesnáším apríl!!!

našlo se na půdě

Tentokrát však musím uznat, že jsem zažila nejpovedenější apríl ve svém ne zrovna krátkém životě...
Měla jsem sice málem infarkt, byla jsem zelená a říkala jsem si, jak proboha napravím svoji reputaci - no panebože, to jen těžko.
Svoji pověst na netu napravíte opravdu jen stěží.
Dcera mě před časem zaregistrovala ve skupině našlo se na půdě, bez mého povolení :-), páč mě zná a ví, že miluju staré věci a ani nemusí být starožitné.
Prostě miluji naprosto nepotřebné věci, lapače prachu, jak říká moje milá již "bývalá kolegyně".viz můj dnešní příspěvek¨
Takže dnes na facebooku ve výše zmíněné skupině se objevilo sdělení:
Pozor pozor ,,, Lhář, podvodník, tlučhuba a neposílač ... Pozor na tuto osobu!"
A u toho byl krásnej odkaz https://www.facebook.com/profile.php?=743264506123123.
Tak jsem si ho hezky rozbalila, abych byla informována, od koho nemám nakupovat..
A velkej šok!!!!
Byla to moje stránku na facebooku...
Jak já?!!
Nic jsem tady neprodala.
Tím pádem ani nebalila.
Tím pádem nemůžu být neposílač a tlučhuba.
Nemůžu být podvodník?!!!
Bylo mi špatně.
Zatemnění mozku.
Naprosté.
Srdce mi tlouklo rychle a zběsile.
Byla jsem zelená.
V hlavě mi šrotovalo, že toto nemůžu naprosto stáhnout.
Na to nestačí komentář pod příspěvkem.
Mám naprosto pošramocenou pověst.
Panebože to nevysvětlím do smrti!!!
To mi nikdo neodpáře
Chystám se napsat hodně peprný komentář adminu.
V tom si všimnu pod tímto hrozným sdělením: kdo nemáte kalendář, dnes je apríl!
A vidím další komentáře typu: mám infarkt, odváží mě záchranka do Brna, málem jsem se posr..l, budu potřebovat další bypass apod..
Čtěte sami viz odkaz.
Toto je nesdělitelné.
Jsem pouze uživatel, až tak tomu všemu nerozumím.
Nechápu, ale všem zúčastněným, respektive členům výše zmíněné skupiny se zobrazila jejich profilová stránka na facebooku!
Úžasné!!!
Můj obdiv nezlomí ani negativní komentáře pod tímto příspěvkem typu: je to hrozný a běží to ve všech skupinách na fejsu a už to není vtipný a nudí mě to apod.
Pro mě to vtipný je.
A nenudí mě to.
Nejlepší apríl, ač ho nesnáším, co jsem zažila.
Děkuji Zdeněk Čampula, i když nevím, jestli jste mi prodloužil anebo zkrátil mou cestu životem!
Ale ještě jednou díky.
Bylo to naprosto mimo a to jsem dnes potřebovala.

7 komentářů:

  1. Marti, klikla jsem na odkaz a taky se upřímně lekla. Byl tam můj profil:o))..tak to se povedlo! Měj krásný víkend..a já bych tomu stejně o Tobě nevěřila :o)). Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, děkuji za skoro půlnoční dárek. No já jsem o sobě skoro pochybobala :-)

      Vymazat
  2. Jak ja nemám rada takéto srandičky, nijaké prekvapenia, nikdy, som nasrata totalne kto ma pozná a je schopný si to vyskúšať na mne. Ale 1.4. som aj tak v strehu a všetko si prečítam 2 krat či je to naozaj pravda. Veď niekto môže skolabovať.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jak už jsem psala, nesnáším apríl a vždy jsem jej nesnášela. Tento mi ale přišel dobrý a pak ještě jeden, který jsem objevila na fejsu: za nákup 10 mlék dostanete kozu :-) jako dárek!

      Vymazat
    2. To je taký reálny milý vtip, ale to čo si ty opísala to vtip nie je :-(. a to som srandistka, musím si dávať pozor, lebo ľudia nechápu vtipy.

      Vymazat
  3. Polévá mě horko, jen co čtu příspěvek! Tuž se! :-)
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, bylo mi horko hodně, ale s odstupem to považuji za velmi podařený apríl. Věděla jsem, že jsem nevinná :-)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.