středa 4. května 2016

snídaně v trávě ...



Uznávám, dnes to ani na pozdní snídani v trávě nevypadá.
Takže jen pár tipů pro teplejší dny..
No, nejen pro snídani v trávě.
Piknik jsem absolvovala naposledy před pár lety ve Francii.
Ale už nastává doba, kdy budeme žít po většinu dní, doufám, venku.
Snídat, obědvat, večeřet či jen si tak povídat u kávy. A k tomu patří hezké nádobí k servírování.
Mám ráda jednoduché sklo a nemám jej ke koukání.
Minulý týden jsem rozbila poslední skleněný džbán, který používám každý den na citronovou šťávu.
Začala jsem hledat něco hezkého, co by mě těšilo každý den.
Nakonec jsem skončila opět na Bonami, kde už to znám a mám ráda.
Nakoupila jsem tam již krásnou dózu na sůl ve vintage stylu
A včera dorazila karafa a skleničky.
Bonami mám ráda.
Nastavení na kampaně, kdy běží čas, do kdy je možné zboží objednat, mě nutí se bohužel nebo bohudík rychle rozhodnout.
Už jsem na tomto webu toho objednala víc, ale na některé věci ještě čekám.
Jako na tuto krásnou designovou konvičku, kterou tentokrát nebudu vlastnit já.
Je to dárek k narozeninám.
Dotyčná osoba byla obdarována pouze virtuální konvicí v podobě obrázku, ale skutečný dárek už se blíží.
Konvička se šálkem mě uchvátila a jsem ráda, že jsem ji mohla koupit pro někoho, kdo to ocení..
Některé věci stojí za čekání.


A ještě jeden dárek pro mě.
Tento úžasný džbán mi koupila dcera a už jej pár dní používám na citronovou vodu.
Kdyby se dalo nakoupit přes internet i tady, tomuto druhu nakupování dávám jednoznačně přednost již dost let, určitě bych si džbán vybrala sama, protože je nádherný.
A těší mě, že se dá nalít nápoj bez sundávání korkové zátky.
Nemám ráda úkony na víc.
Možná jsem líná...

2 komentáře:

  1. Marti, jsi optimista, ale na stálý pobyt venku na chaloupce - to je snídaně, oběd, večeře a pak svíčky a sklenička vína - na to se těším hrozně. Sklo a porcelán jsi vybrala skvěle, mám tento styl ráda, ale na chaloupce to mám do stara a tak jsou tam historické půllitráky, a teď nové mám ze 60sátých let skleničky na colu, pěkný podvečer, tady fučí jako hrom Maryša :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maryško, tady je taky zima, topím v krbu. Je to rozdíl oproti včerejšku. Ano, mně se to sklo taky líbí, ale historické půllitráky mám taky, ani nevím, kde jsme k nim přišli. Ty bych klidně oželela, ale jelikož je moc nepoužívám a vyhodit je nechci, ty samozřejmě nerozbiju :-) Jinak jsem optimista vždy a za každých okolnosti, takže říkám: bude teplo :-)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.