pondělí 26. června 2017

recyklujeme aneb tvořivé hračky




Tuto sadu jsem si vlastně koupila především pro sebe. 

Mám ráda kreativní tvoření s dětmi.
Dlouho jsem vymýšlela, komu ji koupit a k čemu, až jsem se rozhodla, že vlastně ji chci já.
Začátkem července budu hlídat vnoučata, a aby hraní bavilo i mě, koupila jsem toto
kde z recyklovaného odpadu, který bych jinak vyhodila, je možné vytvořit zvířátka z džungle a plno dalších věcí..
Dám jim to jako dárek a nebudu prozrazovat, že jsem to pořídila pro sebe :-)
V nabídce je podobných sad deset a je jen nezbytné se podívat, jaký odpad budete k tvorbě potřebovat. Přišlo mi to tak úžasné, že dávám jako inspiraci na blog pro děti či vnoučata.
Tuto úžasnou hračku jsem neobjevila já, já už takové věci moc nehledám, ale inspirovala jsem se u madame coquette, tedy u mojí dcery a hned mě to zaujalo. A vím, že to bude bavit i děti Lucinku a Tomáška, protože mají takové kreativní záležitosti rády a můžeme tvořit i na terase u bazénku, pokud bude léto pokračovat. 
Tady je ukázka, co vytvořila naše Lolinka s maminkou pro představu, o čem tato úžasná záležitost je.




Ještě před nákupem jsem začala schovávat ruličky od toaleťáku a ještě musím nějaké nasbírat. Zapomněla jsem na krabice od mléka, ale snad to ještě stihnu, abychom mohli vyrobit i auto. Jiné sady potřebují např. plechovky či role od papírových utěrek, ty sice mám. ale k této sadě nejsou zapotřebí, tak někdy příště.
Ten toaleťák se mi líbí na fotce i jen tak. 
Uvidím, co se nám povede vytvořit, pokud to bude k pochlubení, určitě to dám na blog.

2 komentáře:

  1. Paní Slunečnice, přijde mi úžasné, jak jste hravá. Těším se na tvorbu s dětmi - předpokládám, že nám to pak ukážete. Děcka budou mít určitě radost. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, díky moc. Pokud budou naše výrobky aspoň trochu fotogenické :-), určitě je na blog dám. Hezký den.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.