pondělí 2. srpna 2021

včera neděle byla,


včera byl hezký čas, i když pršelo. Grilovalo se sice venku, ale jedlo doma.
Sešli jsme se, tedy většina, na další rodinnou oslavu. Byla opět originální jako vždy. 
Hrálo se s miminkem Bedřiškou, hrálo se a zpívala opera s plyšáky a hodně jsme se u toho nasmáli, tedy smích už byl na pokraji řehotu. V naší rodině převládají umělecké duše včetně dětí.
Koupila jsem medovník, protože objednávka nevyšla, péct jsem nechtěla, protože krásné dorty neumím, jen takové obyčejné. Nakoupila jsem na Tescu s ostatním pravidelným nákupem. Je to originál, ale novinka s karamelem. Kdo dobře znáte klasický medovník, s karamelem nekupujte. 
Ne že by nebyl dobrý, ale už to nebyla taková vyvážená chuť jako u klasiky a trochu tam ten karamel rušil. Shodla se na tom většina. 
Jen Lola křičí: ne babi, je moc dobrý, ten ještě někdy kup.
Nesehnali jsme ani přes velkou snahu dortové svíčky 33, ale nakonec nápad a koupě mého muže nebyla tak špatná. Jen se nám nepodařilo zapálit současně svíčky i ohňostroj. Chvíli se řešilo, proč ten ohňostroj nehoří, a protože byly tři, nakonec na to technický mozek mého muže při druhém pokusu přišel. 
Takže střípky z nedělní oslavy, která se nesla opět ve znamení: babi, vyfoť taky pandu a... a.... 
A Huga, Elza je pod postelí. No bylo nás hodně a ještě navíc psí slečna, tak se kočičí obyvatelé domu držely v patře v bezpečné vzdálenosti od toho ruchu. Jsme trochu italská rodina, takže ke konci z toho byla unavená i Bedřiška a usnula své paničce na klíně.
A já toho nafotila hodně a při tom jsem se dozvěděla věci, které mě překvapily a o kterých jsem vůbec nevěděla. Ale to si nechám až na zítra.
Dárky byly na téma doplňků do auta, tak vám dnes představím jen zajímavé přání. Chtěla jsem něco originálního, a tak jsem se podívala na Albi. Objevila jsem tam tato přání, nicméně rok, který jsem potřebovala, zrovna neměli, tak jsem se dala do pátrání a nakonec objevila tady
Byla jsem z něho nadšená, ještě nikdy jsem to neviděla, a ostatním se líbilo po předání taky. 
Začínám hledat další roky, ale není to vůbec jednoduché.



Tady volám na Bedřišku jménem, aby se na mě podívala. 
Začne naklánět hlavičku ze strany na stranu a výraz je jasný: 
No co mi teda chceš?







A tady už je dort pro oslavenkyni. Tedy spíš seriál dortových událostí.










Babi, vyfoť pandu...



Konečně přestalo na chvíli pršet.


Hugo na své značce. 




A tady už pomalu začíná divadlo.
Mami, zahraj toho ptakopyska, jako nám hraješ ráno. 
A pak byl v hlavní roli malý i velký ptakopysk, panda a další plyšáci, kteří mluvili, zpívali operu, pištěli a řvali. 
Tady vlastně teprve pořádně oslava začala a oslavenkyně hrála o sto šest.
Tak to byly střípky z neděle. Pokračování zítra, ale to už nebude o oslavě. Musela jsem fotit nové rybičky a krevety a ještě někoho, ale to si nechám jako překvapení.
Mějte pohodový vstup do nového týdne.


7 komentářů:

  1. Marti, krásné fotky z oslavy. Ovšem nejvíc se mi líbí Bedřiška.
    Měj hezký začátek nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, měli jste krásnou oslavu a to je nejdůležitější. Přeji hodně zdraví, štěstí, lásky a pohoady...co víc lze přát...Moc hezké fotografie. Důležité je, že se rodina sešla a krásně jste si to užili. Měj příjemné dny i když zrovna prší. Ale po dešti se vždycky ukáže sluníčko...

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, tyhle rodinné oslavy, ten zmatek, chaos, nehořící svíčky, zapomenuté dárky, rozpláclé dorty a kdoví, co všechno ještě - to je prostě život milující rodiny.
    A Bedřiška - je ti jasné, že ji i na dálku hladím!
    Měj příjemné odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, měli jste parádní oslavu. Mám ráda tyto rodinné oslavy a také je pořádám. :o) Bedřiška je kouzelná, jen musím dohledat, čí je. A děti, ...ty jsou úžasné a hravé. A to je fajn.
    Přeji pohodovou druhou půlku prázdnin. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Hezkou oslavu jste měli. A štěně je roztomilé.
    Pěkné dny, Marti

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Marti,
    já bych řekla, že oslava se opravdu povedla:-) Karamelový medovník jsem nikdy nezkoušela, ale vlastně by mě docela lákal:-D
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. To byla krásná a veselá oslava. Užili jste si to! A tak to má být.
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.