úterý 27. srpna 2024

piknik na farmě


O farmě ve Vraňanech jsem už tady psala několikrát a od té doby, co jsme tady byli poprvé, je k nepoznání, rozrostla se do velikosti, v roce 2022 se stala Farmou roku. A už to není jenom o tom, že sem půjdete nakoupit ovoce, zeleninu či kytky. Farma je uzpůsobena tak, že lze tady trávit více času i s dětmi, občerstvit se a pobavit. 
Minulý týden se zde od pátku do neděle pořádal první ročník akce Vraňanský food piknik. Pokud si chcete prohlédnout všechny fotografie, můžete tady u článku. Já sem dávám jen malé nahlédnutí na víkendové dny plné barev, chutí, vůní a zábavy, tak jsem nazvala článek a mimo jiné jsem tady ochutnala možná nejlepší zmrzlinu z čerstvých jahod, kde byla jahoda skutečně cítit i se zrníčky, která jsou i vidět.
Pohodový den všem.













3 komentáře:

  1. Marti, loni jsem tam nakupovali jahody po cestě z Roudnice... Líbilo se mi tam.
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych šla po melounu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Barvami to tedy hýří. Určitě bych s prázdnou neodešla.
    Pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.