sobota 10. srpna 2024

zajímavá fotografie


Dnes vám chci ukázat jednu povedenou fotku. Všimla jsem si jí teprve, až jsem fotky stahovala a připravovala k článku. Minulý týden jsme byli na otevření relaxačního parku, který zahájil celý letní program projektu Mekuc ještě nespí. Většinu fotek jsem fotila já a část fotek můj muž. V první chvíli jsem nevěděla, kdo je autorem této fotografie. No nejsem to já, ale povedenou fotku nafotil můj muž. Všechny fotky, pokud máte zájem, najdete u článku, ale ty už jsou celkem obyčejné. 
Když jsem stáhla tuto fotku, říkala jsem si, co je na tom bubnu namalováno... No podívejte se sami. 
Teď dělám hodně reportáží, ale většinou jsou zajímavé jen v našem regionu a navíc fotím lidi. 
Tak aspoň tahle fotografie.
Mějte pohodový víkend.

P.S. Tady přidávám výřez fotografie.

4 komentáře:

  1. Moc hezké! Shodou okolností se mi taky povedlo před pár dny něco podobného. Ukážu vám ji, tobě se bude líbit - Aaron v hlavní roli :o)
    Marti, přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Povedená fotka !
    Hezký vydařený víkend, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, dobré :).
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, povedlo se! Hezké dny

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.