sobota 31. srpna 2024

proměny


Pár detailů ze zahrady a pro mě je nejkrásnější kytka naší zahrady Sára, na jejíž focení teď nemám moc času, navíc se skrývá před vedrem v keřích. Sáru fotím z dálky, fotky tedy nejsou moc kvalitní. Když se totiž moc přiblížím, je po focení. Vyskočí a utíká radostně ke mně, jako bychom se dlouho neviděly. Jsme spolu téměř pořád kromě odjezdů za reportážemi, rozhovory či k lékařům. Utíká ke mně jako malé dítě. Kdyby byla dvounožka, roztáhne i přední tlapky na objetí. Takhle přiběhne, já mám roztažené ruce a ona se přitulí k mým nohám. Nevím, kdo řekl, že kočky neumějí dát najevo radost, u nás se to děje furt. Asi někdo, kdo nikdy neměl kočky...
Naše proměnlivá růže už zase kvete. Mezi focením jsou dva dny, na prvních fotkách jedna žlutá růže a poupata a na druhé už všechny barvy růže.
Tak dnes opět nahlédnutí do zahrady.
Mějte pěkný víkend.














6 komentářů:

  1. Krásně rozkvetlá zahrada, Marti!
    A ten váš miláček... je to prostě láska!
    Přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, ta růže s proměnlivými květy je úžasná a Sára...to je miláček. Máš i krásný ibišek. Je hodně variant. Posledně jsem nafotila i modrý. Krásně ti to kvete. Sáru za mě pomazli ... Je zlatá. 😺

    OdpovědětVymazat
  3. Růže máš vždycky krásné. Ibišek mi taky konečně rozkvetl- mám bílý.
    A Sára to je prostě ,,kočka" !
    Pěkný víkend, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné kveteníčko i kočinda 😍 Přeji příjemný víkend 🌞

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, krásně ti to kvete. Sáře se nedivím, že se skrývá před vedrem - já bych se s chutí někam schovala taky. Jen nevím kam. Dneska se mi moc líbilo na rozhledně - hezky tam foukalo, ale na trvalé bydlení to není :D
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  6. To se to u vás prohlíží - takový poklid. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.