Dnes měl být teda úplně jiný příspěvek. Náš včerejší kulturní zážitek z koncertu. Ale přelomil se mi kabel k foťáku, takže nemůžu stáhnout včerejší fotky. Větší problém než psaní na blog je, že nemůžu ani poslat již napsaný článek bez fotek do redakce. Snad až se můj muž vzbudí, něco s tím udělá. Teď k němu teda vzhlížím zbožně jako Justýna...
No jo, můžu si za to sama, už byl dávno nalomený a já si furt říkala, že musím sehnat jiný.
Tak dnes zástupné téma, o kterém bych stejně psala. Je to teda hodně přes čáru. Tohle se mi ještě nestalo. Sice mě to nějak nerozčílilo a hodila jsem to do koše, ale rozhodla jsem se o tom odstrašujícím příkladu, jak se může dělat marketing, napsat.
Jistě, když nakupuju víc než deset let neustále prostřednictvím netu, budou mi neustále přicházet nabídky a reklamy, to je jasné a to mi nevadí. Hlavně mi to padá do pošty hromadné, kam se koukám, pokud mám náladu. Je to jen na mém rozhodnutí.
Jsem zvyklá, že když vybírám lednici, myčku, pračku, skáčou na mě všude, kam se hnu na netu, nabídky těchto výrobků ještě dlouho po tom, co už kýžený pomocník stojí doma na značce. Jsem zvyklá na zasílání nabídek, přestože vždy zatrhnu na webu, kde nakupuji, že novinky nechci zasílat. Ani mi nevadí, když na mě na facebooku vyjukne reklama s otázkou: nemáte něco u nás v košíku, nezapomněli jste...
Co mě teda vytáčí, že některé firmy mi posílají časopisy s nabídkami do schránky, aniž jsem si o ně řekla a vyhazuju je bez otevření a jen nadávám, proč proboha nešetří papírem, když zásadně nakupuju přes net.
Ale teď konkrétně, tohle byla jen omáčka.
V úterý mi přišel email do doručené pošty nikoliv do hromadné s názvem předmětu Připravili jsme vám košík, Marto. Nehledě na to, že tohle oslovení přímo nesnáším, jako by mě někdo něčím bodl, ale za druhé, tohle vnucování je už hodně za hranicemi. Zas si někdo myslí, že takhle agresivně někoho snad může oslovit. Spíš člověka odradí, mě teda rozhodně, a já si příště vyberu jinou lékárnu, kde nakoupím. Je jich přece tolik.
Tohle připomínání mě rozhodně k nákupu nerozhoupe. Mě teda nerozhoupe nic, pokud zrovna nabízenou věc nepotřebuji.
Nesnáším agresivní reklamy, už jsem tady o tom několikrát psala. A tímto způsobem čas šetřit nepotřebuji. Někdy mám pocit, že marketing dělají jen ti, co nevědí, co to vůbec je.
|
CENTRUM Special Maxi Hořčík 60 tablet
Doplněk stravy
| 1x 175 Kč | ||||||||
FRONTLINE spot-on cat a.u.v. roztok 1x0,5 ml
Veterinární léčivý přípravek
| 1x 192 Kč | ||||||||
MAX FACTOR Řasenka 2000 Calorie černá | 1x 126 Kč | ||||||||
Cat malt pasta proti trichobezoárům kočka 50ml
Veterinární přípravek
| 1x 152 Kč
|
No mě rozesmál ten nabízený sortiment... Taky mám plný zuby věčných nabídek který na mne vyskakují odevšad. Stejně jako ty hážu různé reklamní nabídky do tříděného odpadu. Bohužel obchodní rejstřík je přístupný všem, tudíž tam tihle šikulové najdou dost materiálu pro své výhodné nabídky.
OdpovědětVymazatMartino, málem jsem měla opět v trenkách, jsi se nesvěřila, že se s Justýnou dělíte o pastu :-)
OdpovědětVymazatSimonko, tys mě dostala, ty trenky bych ráda viděla. Stačila by fotka, nemusím to vidět na živo. Pa Jiřina z N.
VymazatTak to je tedy pecka, to jsem ještě neslyšela... Člověk se pořád učí, pořád diví...
OdpovědětVymazatA ta řasenka, ta je pro tebe nebo pro Justýnu :o)
Marti, měj hezký den, Helena
Zajímavý sortiment.;-) Marti, jak už jsem psala, reklamy se snažím ignorovat. A mám stejnou zkušenost jako ty, jak se o nějaké zboží zajímám, tak dlouho po tom na mně všude vyskakuje jeho nabídka. Je to asi daň této době.:(
OdpovědětVymazatDržím palce, ať se podaří vyřešit problém s káblíkem a přeji Ti klidný den. Růža
To je drsné, to by mě fakt naštvalo..
OdpovědětVymazatMě vadí už jen to, když někde něco hledám(knihu třeba), pak jsem na úplně jiných stránkách a neustále se mi tam tlačí reklama z těch stránek, kde jsem hledala. Měla jsem chuť napsat do těch eshopů, že mi to fakt vadí a odrazuje vůbec od nákupu, ale manžel mi vysvětlil, že je to reklama, oni to neovlivní.
Hodně sil.
Bohunka
No jo, cílená reklama je potvora, taky na mne vyskakuje, kde se dá. A taky zorvna nemiluju, když mne v ní oslovují Stanislavo :). Ale zrovna od Maxe mi myslím ještě takováhle nabídka nepřišla (a to mám jejich kartičku)
OdpovědětVymazatHezký den
Marti, mne zase vytáčí: zrovna dnes mi volala nějaká společnost ohledně nějakého průzkumu a jen tak mezi řečí mi slečna oznámí "hovor je monitorován" a pokračuje dál. Tak jí zastavím, řeknu jí, že se mne nezeptala na souhlas s nahráváním hovoru a ten že jí neuděluji a pak se rozloučím. Přijde mi to také jako drzost a myslím si, že většina lidí na tuto větu asi nereaguje. Ale mně to opravdu vytáčí a přijde mi to také jako drzost.
OdpovědětVymazatPřeji hezký večer. D.
To je fakt za hranou tohle. Na reklamy si bohužel musíme zvyknout. Mě spíš vrtá hlavou ten kabel k foťáku. Já už dávno fotím mobilem, koupila jsem si takový, který nejlíp ze všeho fotí (stejně moc netelefonuju). No, a vše se mi okamžitě zálohuje na internetu a tak si to do počítače stahuji z netu. Nešlo by to nějak i s tím foťákem. ... asi jen blbá rada, že.
OdpovědětVymazatMarti, taky mě to pěkně štve.Těch katalogů, kde jsme si nic neobjednali a posílají.Ani je nerozbalujema rovnou vyhazujem.A jak píše Dáša, tak ty telefonáty dostáváme taky,ale hned utípnem.To se jenom člověk naštve, jaká je spotřeba a plejtvání papírem.Martina
OdpovědětVymazatAhoj holky, dnes odpovím najednou, protože jsou vaše komentáře vesměs podobné. Věděla jsem, že váš nákup pobaví. No my nakupujeme s Justýnou spolu, přece nebudu nakupovat pro každou zvlášť a ta pasta na chlupy v žaludku je pro mě a řasenka samozřejmě pro Justýnu. Jinak co se týká reklamy po telefonu, mně už dávno nikdo nevolá, už jsem je odradila svým na tohle fakt nemám čas a když budu něco potřebovat, najdu si to, jasné a bouchla jsem telefonem. Ještě pro Věrušku, já do novin nemůžu fotit mobilem, ale už mám nový kabel, hurá! Mějte se všichni krásně.
OdpovědětVymazat