úterý 16. července 2019

pozdrav za oceán podruhé



Holky začínají být druhý prázdninový týden značně drzé. 
Sotva slyší, že vstávám, začnou pískat, co pískat, začnou řvát jak na lesy, že chtějí snídat. 
No chlapy na mě už dávno obdivně nehvízdají, tak aspoň morčata. 
Je tady však velký rozdíl. 
Mužské hvízdání jsem vždy naprosto ignorovala, ovšem tady se můžu po prvním hvízdnutí přerazit, jak letím do kuchyně rychle připravit nějaký pamlsek.
Holky se špatně normálně fotí, hned se schovávají a ráno mě nenapadne si vzít foťák. 
Bez ranní kávy jsem nemožná, mám mozek mrtvého delfína, a kávu si dávám až po nakrmení dravé zvěře.
To je totiž jediná část dne, kdy by se fakt fotit daly, kdy na mě čekají a stojí snad na špičkách a nemohou se dočkat, co jim nesu. 
No každé ráno nálož všeho možného mrkev, kedlubna, kousek něčeho zeleného. 
Za hodinu pískají znovu, protože chtějí seno. 
Seno je po celé tělocvičně a nejde tomu zabránit, ať se snažíme, jak se snažíme.
A pak ještě několikrát za den řvou jak hyeny, takže ani nechodím kontrolovat, zda mají co jíst.
Akorát nám vadí, že není teď počasí, abychom je mohli dávat ven každý den. 
Minulý týden byly snad jen dvakrát a z toho jednou jen čtvrt hodiny, protože začalo pršet. 
Ono odchytávat je a přenášet je na zahradu, je docela oprus, takže ta čtvrt hodina nás teda oba otrávila. To nám trvala dýl ta příprava.
No je s nimi sranda. Včera byly hodinu venku, ale měla jsem nervy, aby jim tedy hlavně holé Lily nebyla přece jen zima, takové vedro nebylo. 
Ale nechtělo se jim vůbec domů.
Justýna na ně trochu žárlí, i když jí snídani dávám první. 
Jakmile slyší, jak na ně hezky mluvím, okamžitě začne mňoukat. 
Do teď jsem si myslela, že ani mňoukat neumí, většinou jen tak pípá jako odpověď na otázky, když na ni mluvím, a ráno mě takto zdraví.
Snad se tento týden počasí zlepší, abychom mohli holky pást.
Dnes končí druhý týden prázdnin. Ještě týden a holky nám budou chybět. 
Bude mi chybět to každodenní hvízdání na mě. No holky si mě pěkně ochočily. 
Když je přenášíme z domu ven a zpět, vždy se s nimi pomuchlujeme a už se ani nebrání. 
Chybí jim lidský kontakt. Lola je tahá furt. 
Nejraději chovám Lily. 
To její holé tělíčko a tak pořád teplé plné faldíčků mě fascinuje. 
A Rybička je moje favoritka už dávno, protože se známe nejdýl. 
Jen chlupatá Popelka se moc netulí. 
I když včera můj muž na mě volal: podívej, jak se tulí, jen nevím, kde má vlastně hlavu. 
Možná má raději chlapy. Něco vám pošeptám, aby Lola nevěděla. 
Popelka, když se rozdávala inteligence, podle mě nešla ani jednou. 
Místo ní šla asi Rybička a Lily.


14 komentářů:

  1. Marti, krásné vyprávění i fotečky. Tak jsem se smála, až mi málem noťas spadl z klína na zem. Morčátka jsou krásná, umím si představit jak teplé tělíčko má Lily. Když jsme si před lety jeli pro želvičku, tak jsme zírali co všechno za zvířátka pán má. Na zahradě bylo několik kotců s pejsky, na trávě veliké želvy. Doma měl kromě želviček i rybička. Bohužel se u něho projevila alergie na kočičí srst a tak si pořídil Sfinx, bezsrstou kočičku. Tenkrát to bylo asi půlroční kotě. Samozřejmě jsem ji chtěla vidět. Donesl, koťátko krásně předlo, když jsem ho chovala. Pak jsem ho předala mému muži, ale ten ho rychle předal majiteli. Po cestě domů mi říkal, že tak něco ošklivého v životě neviděl a já mu to vrazím do ruky. Je pravda, že Sfinx vypadají trošku jako ufoni. No a já bych právě chtěla bezsrsté morčátko, připomíná mi malého hrošíka. Snad se Lily neurazí.;-)
    Tak máte veselo, když na vás hned od rána pískají a mňoukají zvířátka. Justýnka se musí připomenout, ona přece u vás byla dřív.
    Užívejte si krásné chvíle s morčátky a Justýnkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, jsem ráda, že jsem pobavila. No dnes jsem se pobavila i já. Rybička ráno panáčkovala, když jsem k nim přišla :-) Fakt mě holky baví. Můj muž je jako tvůj, i když teď už se to zlepšilo. Lily mu přidala ošklivá právě proto, že je holátko. Ano, je jak malý hrošík a už mi dovolila ji pomazlit velmi zblízka. Měj pěkný den.

      Vymazat
  2. O zábavu postaráno máte u vás stále. Barvitě jsi nám vylíčila váš život s vašimi hosty z rodu morčat. Až vám je odvezou, bude se vám stýskat :-). Ale Justýna bude určitě ráda, že vás má zase jenom pro sebe :-))).
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, vždyť víš, že u nás nuda nebývá :-) A ano bude se nám stýskat. I vloni se nám stýskalo, když po třech týdnech odjely a to byly holky jen dvě. Měj pěkné dny.

      Vymazat
  3. Ahojky,
    jsou to roztomilouši:-) Já mám dva kocoury a jednu kočičku a naše ráno vypadá jinak. Franke mi nejdřív přinese plyšového krysáka jako dárek a pak musí proběhnout ranní mazlení v posteli, jinak se nevstává:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ano jsou. A život se zvířátky je prostě bohatší. Měla jsem kolem sebe neustále zvířata od dětství, i když díky taťkovi hodně exotické. A ani naše děti bez zvířátek nikdy nebyly. Měj pěkný den.

      Vymazat
  4. Tak si holky užívejte, dokud je máte v péči. A na pasení určitě ještě dojde - koukala jsem na předpověď a má se oteplovat :-)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, užíváme si, akorát ten úklid celé tělocvičny bude složitější, ale co by člověk pro takovou roztomilost neudělal. Měj pěkný den.

      Vymazat
  5. Marti ... príjemné čítanie s úsmevom na tvári ... Je to zvláštne, ako rýchlo si človek zvykne a zamiluje tieto domáce tvory ... či potvory ? :))) Tie posledné riadky nemajú chybu ... hi hi
    Prajem ešte veľa veselých zážitkov s mazlíkmi ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, ano, je to roztomilost sama, užívám si to. Měj pěkné dny.

      Vymazat
  6. Marti, jste vzorní pečovatelé! Lolinka může být naprosto klidná, má zvěř v dobrých rukou.
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, no Lolinka si letos na morčátka na rozdíl od loňska ani nevzdechla :-) Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  7. Marti, máte pořád nějaké vzrůšo.Nenudíte se a morčátka jsou krásná.Martina

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.