pátek 9. srpna 2019

hodinová výzva


Před měsícem jsem vyhlásila výzvu o hodinách a vy jste se rozhodli sami, že do toho půjdete i v létě, kdy není tolik času. 
Jen Blondýnka se "bouřila" a chtěla odložit na září, protože prý nestíhá. 
Nakonec byla vtipně první, kdo na výzvu rychle reagoval. 
To je paradox života a já to mám někdy úplně stejně.
Dnes si můžete prohlédnout všechny hodinové výzvy a já všem děkuji, že se zúčastnili v tak hojném počtu a všichni se můžete podívat, jak jde u vás čas.

U blondýnky, která pojala výzvu po svém a krásně. Žádná pravidla nebyla. 
Těch je i tak v životě dost.


Hanka s názvem Nic moc. Posuďte sami.


Třetí je Stáňa a její hodiny


Dáša a její reportáž o hodinách


Jiřinka a její Jdu se polepšit


Vendy a její Time


A Martina z Českého ráje a její hodiny


A moje maličkost Jak jde čas. 
Kdo ještě máte chuť se přidat, neřešte to. Klidně dám pokračování.
Ještě jednou děkuji, že jste do výzvy šli. Nakonec nás bylo celkem dost.
A vaše prezentace hodin mě bavily.
Jen doufám, že jsem někoho nepřehlédla a jsme tady všichni.
Pěkný den všem.

6 komentářů:

  1. No nejsu já tragéd :-)
    Všem přeji, aby jejich hodiny ukazovaly čas přívětivě, milostivě a v taktu jejich srdcí, nikdy rychleji než si zaslouží.

    OdpovědětVymazat
  2. Líbily se mi všechny příspěvky i krásné hodiny. Simča byla jako vždy originální a její článek jsem si moc užila.
    Měj krásný pátek. Růža

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, díky za přehled. Některé příspěvky k výzvě už jsem viděla, když je autorky zveřejnily, ale další jsem našla až díky tvému odkazu.
    Pěkný den

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, všechny hodiny měly něco do sebe.Krásná výzva a muž mi slíbil, abych tě už neotravovala, že mi s blogem v zimě ,až bude více času pomůže.Krásný večer přeji všem třem.Děkuji, jsi boží.Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, děkuji za organizaci, skvělý nápad, kterého se dámy úžasně zhostily.
    Přeji všem krásnou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj holky, jsem ráda, že se výzva líbila. Mějte všichni pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.