úterý 20. srpna 2019

hra o tři 2



V květnu jsem slíbila, že budeme ještě časem hrát. Maluju pořád a rozdávám, přesto nemám místo na poslední moji tvorbu a dílka opírám o pohovku, než je budu mít kam zavěsit. 
Poslední nikdy hned nerozdávám, chvíli mi trvá, než se s nimi dokážu rozloučit.
Obrázky, o které dnes hrajeme, jsou z minulého roku, kdy jsem s malováním začínala. 
Včera mi řekl můj muž o obraze, který je ještě mokrý, že je moc hezký a že se fakt hodně zkokonaluju. Mám pocit, že mi to teď říká s každým dalším novým obrazem, tak nevím.
Potěšilo mě to a na něm vidím, že se trochu zlepšuje i perspektiva. To je ten v úvodu, o který se hrát nebude. Druhý obraz je předposlední, který na blogu ještě nebyl. 
O ty nehrajeme, to je jen představení toho, co poslední dny dělám. 
Kromě toho, že nakládám okurky, dělám lečo do mrazáku, dostala jsem zeleninu od tety. 
Dává mi ji vždycky, když přijedu na Moravu. 
Jo a ještě jsem vyráběla mátový sirup a bazalkové pesto. Trochu se nám to na zahradě rozrostlo. 
No poslední dny jsem byla činorodá vlastně z donucení. 
Ta zelenina se musela hned zpracovat.
Takže včera jsem si dala odpočinkový den. Už jsem se těšila na barvy a štětce.
Dnes hrajeme o akryly níže malované na plátně, které vám pošlu i s lištami, takže je možné je hned zavěsit. A zapomněla jsem přidat akvarely malované na kvalitní akvarelovém papíru. 
Kdo máte zájem, napište prosím do komentáře, který přesně byste chtěli.
Ten poslední je jeden z prvních mých výtvorů. Ostatní už jsou rozdány.
Hrajeme do pátku 30. srpna. Losovat budu o víkendu. 
Mějte pěkný den a snad vás můj výběr potěší.

Středohoří

Baraba

Lavička v parku

Mělník Labe

Akvarely Slunečnice na chodníku, Narozeninová a Planá hruška





7 komentářů:

  1. Kdyby na mne padl los, brala bych Středohoří :-).
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí Planá hruška. Třeba budu mít štěstí při losování :-)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. I mně se líbí Planá hruška, třeba to tentokrát vyjde.:-)
    Měj krásný den. Růža

    OdpovědětVymazat
  4. Obrázky jsou hezké. Já jsem ale vyhrála minule, tak tentokrát nechám možnost vyhrát ostatním

    OdpovědětVymazat
  5. Obrázky se mně moc líbí a pokud by se štěstí usmálo tak obraz Středohoří

    Přeji krásné dny Jarka z Kroměříže

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, to že se zdokonaluješ, to je fakt! Líbí se mi tvůj koníček. Líbí se mi i tvůj styl. Já topuji Středohoří :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den Marti,

    pokud a usměje se štětí, doplním ještě o obraz - Lavička v parku. Pozdravujte kočičku, když ji vidím, vzpomenu si na Adélku, která již dva roky není.

    Přeji krásné dny Jarka z Kroměříže

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.