pátek 28. února 2020

mimochodem aneb když stávkuje technika



Ve vstupních prostorách muzea jsou neustále výstavy, ale většinou proletím kolem jen tak mimochodem, když tam dělám něco jiného a chvíli mi trvá, než se u té výstavy zastavím. 
Včera po reportáži jsem to konečně stihla a jak jsem zjistila vlastně na poslední chvíli. 
Sice jsem obrázky zahlédla jedním okem už několikrát, ale včera teprve pořádně.
 Dnes tam bude instalováno něco jiného.
Opět jsou to obrázky či obrazy malované dětmi a ty mám ráda, jsou krásné. 
Výstava se jmenovala příznačně Mistrova paleta, a že jsou to parafráze děl slavných malířů, vás napadne hned na začátku.










Už jsem několikrát psala, že ve vstupních prostorách se špatně fotí, je tam málo prostoru, ale i tak snad vám tato procházka něco dá. 
Tak pojďme na výstavu.








Někdy skutečně platí všechno zlé pro něco dobré. 
Včera jsem ještě stihla v muzejní kavárně při kávě a větrníku, kdy jsem čekala na odvoz, krátké setkání s Bárou a malou prodejní výstavu malířky a výtvarnice Karly Kůlové V zajetí barev. 
Obrazů tam bylo ale málo, čekala jsem víc.
Ve středu se mému muži z ničeho nic rozbil telefon. Nebyl by to až takový problém nebýt toho, že tam měl 3 erecepty, které mu poslala naše lékařka ráno. 
Sms se ukládají do telefonu nikoliv na simku, což byla pro mě novinka. 
Dopoledne jsme vyjížděli do Mělníka a v autě jsme zjistili, že nefunguje ani starý telefon, do kterého si simku uložil. 
Takže nebylo možné zavolat, až skončím s reportáží v muzeu s projektem pro školy a dohodli jsme se, že případně počkám v kavárně. 
Takže díky nefunkční technice jsem měla čas na kavárnu. Kdybych mu totiž mohla zavolat, řekl by mi, že už jede, ať počkám před muzeem a já bych ho nechtěla jako řidiče a nákupčího zdržovat.
Takhle musel dorazit za mnou a za Bárou do kavárny, když mu holky v muzeu řekly, že už tam nejsem.
Ty erecepty mám už ve svém telefonu. 
Někdy není špatné, když stávkuje technika.
No teda jak kdy. Včera byl tedy z tohohle hlediska divnej den. 
Internet mi fungoval ráno asi jen pět minut a já se chtěla připravit na tu reportáž. 
Psala jsem tedy sos na všechny strany, páč zákaznická linka ještě nefungovala. 
Nešlo to asi dvě hodiny, což mě dost omezovalo v práci.
Tak ať vám dnes vše funguje a nenechá vás technika ve štychu.



12 komentářů:

  1. Marti, dík za nahlédnutí na krásnou výstavu. Vůbec bych neřekla, že to jsou obrazy malované dětmi, jsou krásné.
    Co se týče e-receptů, nevěděla jsem, že když máš v telefonu internet, tak si v lékárně mohou načíst QR kód a nemusí zdlouhavě opisovat celé číslo. Jj, pořád se učíme něco nového. Zatím vše funguje jak má a doufám, že to tak zůstane.
    Měj klidný den. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, vždyť víš, že jsem dávám i obrazy Loly a Alana, už měly i dvě výstavy a taky nikdy nemůžu uvěřit, že to malovaly samy. Někdy si právě říkám, jestli bych neměla přestat malovat v takové konkurenci :-) Měj pěknou sobotu.

      Vymazat
  2. Malování dětí mám moc ráda, takže jsem si jejich díla ráda prohlédla.
    Jo,jo technika. To je moc dobrá věc, ale když zastávkuje, tak udělá někdy dost velkou čáru přes rozpočet.
    Měj klidný den, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já jsem tentokrát tu stávku i trochu uvítala. Měj pěkný den.

      Vymazat
  3. To jsou úžasné obrazy Marti. Je hezké, když se děti věnují i něčemu jinému než hraní her na počítači. Krásná jsou všechna ta díla.Je opravdu co obdivovat. Naše vnučka studuje Střední pedagogickou školu a tady ve městě také vede výtvarný kroužek, ale obor komiks. Zatím je docela úspěšná a počet dětí, kteří chodí malovat se stále zvyšuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, i naše holky chodily malovat k akademické malířce a chodí i vnoučata. Už jsem sem jejich dílka dávala a sama jsem nevěřila, že to malovaly. Měj pěkný den.

      Vymazat
  4. Obdivuji ty obrazy a říkám si, že je prima, když je tolik talentovaných dětí. :-D
    Nefunkční technika mě také dokáže slušně rozhodit. Nedokážu pochopit, jak jsme mohli žít bez mobilů, počítačů a dalších vymožeností.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď? I já si to říkám. Dnes už bohužel tu techniku potřebujeme ke všemu i k práci. Měj pěknou sobotu.

      Vymazat
  5. Marti, moc hezké obrázky a zajímavé téma. A líbí se mi i ty obrázky z kavárny.
    Pěkný víkend bez stávkující techniky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, dnes je klid, ale jestli to není jen proto, že zrovna nepracuju :-) Měj krásný víkend.

      Vymazat
  6. Marti, jsem nadšená! Děti Jsou opravdu skvělé! Fakt nádhera!
    Dopadlo to víc než dobře, tak ať je sobota klidná a bez stávek.
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, dnes nepracuju, tak nestávkuje nic :-) Posílám pozdravy a měj pěkný den.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.