středa 26. února 2020

zápisníků není nikdy dost



Dnes trochu odlehčené téma, možná pro někoho tip na dárek. 
Dávám sem nákup hned, dokud je ještě akce. 
Kdybych nekupovala čtyřikrát, byla by mi možná sleva jedno. 
Nehledala jsem, protože na dárky třeba k velikonocům je ještě čas a k narozeninám už nakupuju. 
Ale zápisníky ve slevě na mě jukly náhodou a já se podívala. 
Dávám je vnoučatům často. 
Je to takové rychlé spotřební zboží, o kterém se nemusím radit s rodiči, zda už mají či nikoliv, které vždy udělá velkou radost. Už jsem se naučila dávat k nim i něco na psaní, abych nemusela poslouchat: babi, máš něco, co píše?, páč vyzkoušet sešit se musí okamžitě.
Tohle jsou prý zápisníky pro dospělé. 
Mě zaujaly kvůli samolepkám, které obsahují. Děti samolepky milují. 
A upřimně pro dospělé? Už se teda vidím, jak si někam lepím srdíčka či skleničky. 
To bych teda osobně považovala za ztrátu času. Přála bych vám vidět můj diář! 
Já ho tedy jako diář nepoužívám, protože ten mám v počítači i s připomínkami, ale zapisuju si tam třeba otázky, které chci položit při nějaké reportáži. 
Když si zapíšu, co mě zajímá, už si to pamatuju, či jej používám na zaznamenání výkazu práce apod.
Už jsem tady psala, jak máme u nás doma nákupy rozdělené. 
Když jsme s mužem spoustu let pracovali v Praze, moje práce byla časově náročnější, můj muž si krátil chvíli čekáním na mě nakupováním zásob do lednice a spíže. 
Dopadlo to tak, že dnes mě na nákupy nechce brát a všem známým vypráví, že kdyby byly v marketech vchody a východy vedle sebe, jsem s nákupem raz dva hotová a nemám ani chleba. Ostatně já nákupy v kamenných obchodech nesnáším a málokdy tam zabrousím, i když to není potravina. 
Jak víte, hadry i boty nakupuju přes net pro nás oba.
Moje doména už snad 15 let je net, kde obstarávám vše kromě jídla a štve mě, že k nám s jídlem nikdo zatím nejezdí. 
Už jsem přihlášená u všech dopravců na trhu.
Někdy mě můj muž na nákup s sebou vezme. 
Ovšem neustále na mě huláká přes několik regálů: to nekupuj, to je drahé 😂
Zná samozřejmě za ta léta ceny líp než já, já už se moc neorientuju, tak se řídím jeho radami a sama se ptám, zda to mohu koupit či nikoliv. 
Na druhou stranu někdy můj muž nakoupí ve slevě víc věcí, než potřebujeme...
Minulý týden jsem šla po dlouhé době po výstavě na nákup také. Základ nakupoval můj muž a já jen tak občas dala něco do košíku. 
Jako například košík kiwi a ještě cosi, už nevím, co to bylo. 
Doma při vyndávání nákupu můj muž najednou říká věrný svojí roli: 
ty ses se mnou dnes vůbec neradila!
O čem? No nakoupila jsi, aniž ses zeptala, zda je cena ok. 
A je? Takže asi tak.
Takže zpět k internetu, tam nakupování miluju.
Ježíši, já jsem se nějak rozepsala. 
Mělo to být jen o těch zápisnících, které dětem přihodím do tašky k Velikonocům. 
Anebo jim to dám jen tak.
Nechtěla jsem rozdělávat krásně zabalené zápisníčky, tak samolepky, které jsou hlavním důvodem k nákupu, jsem stáhla z webu. 
Fotky jsou tedy hodně rozmazané, ale berte to jen pro ilustraci.
Mějte pěkný den.

10 komentářů:

  1. U nás nákupy také většinou obstarává manžel. Sleduje slevy v letácích, což mě nebaví. Napíšu mu seznam, co koupit a on to obstará. Včera jsme jeli na otočku k mladým. Cestou jsme se stavili na Kaufland, potřebovala jsem do lékárny a pak jsem chtěla nějaké ovoce pro děti. Říkám manželovi, aby vzal vozík. On se ptal, jestli toho bude hodně, já na to, že jen pár věcí. Tak vzal košík. Ovšem když jsem začala přidávat věci do košíku tak hučel, že je toho moc. Na internetu také občas nakupuji, někdy i dárky a ty víš, že se u Tebe i inspiruji. Zápisníky se samolepkami jsou pěkné. Jednou jsme dostali kalendář se samolepkami a mohli si tak vyznačit důležité dny, třeba svátky a narozeniny.
    Měj hezký den. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. Zápisníky jsou moc hezké, určitě se budou hodit i líbit. Dobře jsi nakoupila. :o)
    Přeji fajn večer. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, je pravda, že zápisníky se hodí vždy - když ne hned,tak časem. U nás rozhodně víc nenávidí nakupování manžel, ten je po deseti minutách v obchodě nervózní jak pes :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, no my jsme si během života vyměnili role několikrát. Můj muž sice nakupování nemiluje, ale za ta léta už si zvykl. A když jsem párkrát nakoupila sama, hned mi hlásil, že po dvou dnech není co jíst. On když nakoupí, tak je plná lednice. Měj pěkný den.

      Vymazat
  4. Marti, notýsky, zápisníčky... to je taková trochu vášeň :o) Je jich tolik a jsou krásné, kdo by odolal :o)
    Nakupování celkem zvládáme, i manžel chápe, že se to prostě musí. Na netu máme své obchody, kde to je jistotu, naše děti do kamenných obchodů nechodí vůbec, všechno objednávají (Terka i to jídlo) :o)
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, i u nás děti nakupují přes net a právě i to jídlo. Na to já pořád ještě čekám. Měj pěkný den.

      Vymazat
  5. Takové hezké zápisníky se vždycky hodí.Můj muž a nakupování ? Kdepák!! Jako u výše uvedené věty Stáni :-).
    Hezký den, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, no u nás je to obráceně. Nervózní jsem já. Měj se hezky.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.