sobota 21. června 2014

výlet do bylinkové zahrady

Dnes jsem byla pracovně zvaná na otevření bylinkové zahrady. Jeli jsme s mým mužem, ale já jsem jeho nadšení nesdílela, spíše jsem jela trochu z povinnosti.
Mám květiny ráda, ráda tvořím zahradu, dnes při našem několikátém stěhování již několikátou, mám kytky ráda, ostatně dnes už nic jiného na zahradě ani nemáme, ale kytkám nerozumím, jsem ráda, že poznám vlčí mák :-). Pěstování bylinek není moje hobby, raději si koupím už hotové. Ale otevření Bylinkové zahrady v Zahradnictví Petro v Mělníku předčilo moje očekávání. Byl to vskutku kulturní zážitek a já moc děkuji za pozvání. Fotky jsou zachycená pouze mobilem, ale snad dokáží přenést to kouzlo a atmosféru. Jak mi sdělila majitelka, nově založená  zahrada ještě není to pravé, ale pro mě už má svoje kouzlo a úžasné dřevěné sochy jej umocňují. A přímo sochař na místě...... Není co dodat.








Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.