pondělí 26. prosince 2022

sváteční střípky


Jen pár rychlých momentek ze Štědrého dne. Odkládám si je sem jako každý rok. Co se týká stromečku, příští rok budu hledat fotku, abych věděla, jakou barvu měly ozdoby. Stejně jako letos a i v předchozích letech. Každý rok je stromeček jiný a já samozřejmě po roce zapomenu, jakou barvu měl.
Dnes jen krátce, dala jsem si dovolenou od psaní, i když úplně jsem to nevydržela.
Mějte i dnešní sváteční den plný pohody a klidu.





Naše večeře a pouštění lodiček.









6 komentářů:

  1. Parádní střípky, je vidět, že jste si večer hezky užili.
    Marti, měj krásný sváteční den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Vánoce - jejich krásná atmosféra. To jsou Tvoje dnešní fotky.
    Pohodový dnešní sváteční den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, dnes jsem na tebe vzpomněla, když jsme byli na Mělníku a koukali směrem k Řípu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, hezké střípky. S ozdobami na stromku to mám jednoduché - od té doby, co jsem se odstěhovala od rodičů, zdobím do červena, sem tam jsem kombinovala se zlatou. A zůstalo to tak do teď
    Hezký den

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.