neděle 15. prosince 2019

nemůžu, fotím duhy!


Zvonek u domu zvoní zuřivě a netrpělivě a já volám ze zahrady: 
teď fakt nemůžu, fotím duhy! 
Od vrat se ozývá: cože fotíš?! ježíš tak ten foťák odlož ne a otevři!!!
Nemůžu, za chvíli to nebude...
Krásné sobotní duhy. 
Čím je člověk starší, tím víc jako by se vracel do dětství a uchvacuje jej krása kolem.
A trochu se posunul i žebříček hodnot. 
Už člověk nikoho nevychovává, ani kariéra už není důležitá a přátelství se dostává na první místo, takže můžete klidně zavolat, 
počkej, teď ti otevřít nemůžu.
No je to celkem logické, teda ten posun hodnot. 
Mám víc času vnímat život kolem sebe.
Už neřeším děti, peníze a nejsou žádné třecí plochy pro hádky s partnerem.
V kontextu času a prožitků vám spoustu věcí přijde jako naprostá kravina. 
Ve většině případů jde totiž o hovno.
Bára, které otevřel můj muž, kroutí nevěřícně hlavou: 
si nikdy neviděla duhu nebo co?!
Viděla, ale ne takhle krásnou a dvě vedle sebe snad nikdy v životě.
To stejně pořádně nenafotíš.
No, možná ne.
Nakonec myslím, že se to povedlo.
Romantiku přeruší Bára tradičním: 
ježíš, jdu si vzít něco k jídlu, mám strašný hlad.
Proboha, ty jsi nejedla?! Já ještě nemám dovařeno, racek má zpoždění. 
A cos dělala, vole, celé dopoledne?!
No těsta na vánoční cukroví. 
No já mám napečeno, podívej a otvírá krabičku se vzorky.
Ježíš, tak si něco najdi v lednici.
Tuhle konverzaci mám fakt ráda. Já ji miluju, je hrozně osvobozující.
Včera jsem dávala koláž duhy na facebooku, ale musím dokumentovat i na blogu.
Mějte pěknou duhovou adventní neděli v pořadí třetí.





14 komentářů:

  1. Mně taky duha vždy uchvátí. Není zase na obloze tak často, takže mám vždy potřebu ji zvěčnit.
    Je paráda mít takovou kamarádku!
    Hezkou třetí adventní neděli, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, ty duhy jsou nádherný a vy dvě s Baru úžasný.Všem přeji krásnou adventní neděli.Příští týden jedeme ještě pro něco do Pěnčína k řezníkovi a konečně uvařím podle tebe kotlety.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, jo Bára mě fakt baví :-) Tak dej pak vědět, jak chutnalo. Už mám připraveny další dva recepty. Měj pěkný nový týden.

      Vymazat
  3. No tak to je paráda! To naprosto chápu, to bych taky neotvírala :-) a příchozího nechala čekat. Měj hezkou neděli Marti, Ivana.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, krásně se ti povedlo duchu nafotit. Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, měla jsi pravdu, tak krásná dvojitá duha se vidí málokdy a nevyfotit ji by byl hřích. Ona to Bára určitě pochopila.-) Máš bezvadnou kamarádku. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, já jsem dvě duhy vedle sebe snad ještě nikdy neviděla. Měj pěkné pondělí a zotavuj se v klidu a pomalu.

      Vymazat
  6. Marti, krásnou duhu jste měli a hezky jsi ji nafotila. Chápu, žes nemohla jít otevřít hned, tato podívaná opravdu dlouho netrvá.
    Přeji pohodové dny. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, přeji ti i ty duhy i to přátelství!
    Měj hezké pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.