úterý 10. prosince 2019

sváteční inspirace až do Silvestra



O knize Krásné vánoce jsem se tady už zmiňovala a slíbila jsem ukázku z této knihy
Já vím, dávám trochu opožděně, někde už je kniha vyprodaná, ale já jsem ji dostala do ruky teprve včera. 
Ale vzhledem k tomu, že jsou tam inspirace od začátku adventu přes Vánoce až do Silvestra včetně dekorací a receptů, není ještě pozdě se třeba inspirovat.
Dnes dávám ukázku z knihy z příspěvku naší Terezy. 
Nejen proto, že je to moje dcera, ale ona tuto knihu vlastně otvírá, páč dává inspiraci na tvoření právě na začátek adventu.
Tereza je nejen autorkou textu, ale samozřejmě i fotografií
Kniha je moc krásná nejen obsahem, ale má krásný design, je na křídovém lesklém papíře s velkou gramáží. 
No je prostě nádherná a není to kniha jednoho roku, kterou si přečtete a odložíte.
Docela špatně se fotí ten lesklý papír, tak jen malá ukázka z tvorby naší Terezy. 
A myslím, že by kniha mohla být i krásným dárkem.
Všechny naše tři děti jsou velmi kreativní, každý jiným způsobem. 
A možná, trochu si to namlouvám, je to i zásluha rodičů, kteří je ve všech jejich činnostech velmi podporovali, a mám radost.
Mějte pěkný a třeba kreativní den. 
Můj dnešek je kreativní hodně, i když to není v tomto případě moje vlastní kreativita. 
Dopoledne nové nehty a večer křest knihy Proutěná kultura. 
Ještě si musím pořádně podívat a načíst.









10 komentářů:

  1. Krásná kniha, plná inspirace pro šikovné tvořilky. A snad i pro mně, protože jsem si ji objednala. Nebo ji věnuji.
    Měj krásný tvořivý den. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko,
    tuto knihu Krásné Vánoce jsem měla možnost prolistovat u své kamarádky a musím říct, že se moc povedla!
    Když se totiž spojí Vánoce, šikovné a kreativní blogerky a výborná fotografka, tvoje dcera Tereza, tak vznikne krásná knížka.
    Která určitě bude letos moc pěkným vánočním dárkem :-)
    Měj krásné adventní dny !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, možná jsem to napsala trochu nesrozumitelně. Tereziny fotky jsou tentokrát jen u jejího příspěvku, každá blogerka si dávala svoje. I tobě přeji krásné adventní dny.

      Vymazat
  3. Takovýhle knihy miluju, jen už je bohužel nemám kam dávat, plné regály knih po celém domě už vážně nedovolují koupi nových, byť probírka by byla dosti nutná. Jen jsem nějak podivně ke knihám vázaná, připadají mi jako živé bytosti a tak je jen tak vyhodit do sběru mi připadá jako barbarství. I když mnoho z nich už opravdu k ničemu jinému ani není...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, to naprosto chápu. Já sice třídím neustále, ale nic nevyhazuju, ale rozdávám. A knihy se u nás spíše ztrácejí, protože si nezapisuju, komu jsem co půjčila. Ale když pak něco hledám, štve mě to, protože to třeba nebyla kniha, kterou bych dala do dalšího kola.

      Vymazat
  4. Marti, kniha je skutečně krásná, je to taková radost!
    Ošálený věnec se mi moc líbí :o)
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, díky. Mně se Terezin věnec taky líbí, má ho už několik let a letos je opět na dveřích. Měj pěknou středu.

      Vymazat
  5. Marti, ta kniha má krásnou titulní stranu.Hned mě padla do oka a Terezčin šálový věnecje krásný.Asi ho ještě taky obšlehnu do atria.Koukala jsem do obchodu a mají ještě 5 knížek.Teď přemýšlím jestli objednat a komu.Už máme pro všechny dárky nakoupené.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, ano je moc hezký a už zase visí na dveřích. Já už mám taky nakoupeno, jen ještě pár drobností. Měj pěkný den.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.