sobota 19. září 2015

dnešní zastavení











Dnešní zastavení na akci Vinobraní.
Po mnoha letech organizování a pořádání podobných akcí je nějak ještě pořád nevyhledávám.
Ale na Vinobraní jsme se dnes zastavili a poslechli si rock v podání Classic rock´n´roll band,  písničkáře Pavla Dobeše, viděli živou sochu, sokolníky, krámky s řemeslnými výrobky, na dalším pódiu jsme si zatančili a zazpívali, tedy spíše já s Milanem Schelingerem. Zazněla i moje oblíbená Holubí dům.
Akce je obrovská, takže i my s mým mužem, kteří nemáme rádi plánování, jsme chodili s plánkem :-)
Ale nejvíc mě opět zaujal pohled od zámku na soutok a plující loď.
Dokumentovat dění se moc nedalo, protože účast byla obrovská, respektive ještě je, páč akce pokračuje do noci a ještě zítra.
No dnes jsme si to užili.

2 komentáře:

  1. Martinko, mám známé na Mělníku a ti vždycky, když je vinobraní opouštění město..kvůli množství návštěvníků..Jinak Holubí dům je i moje oblíbená. Na ni mě sbalil můj manžel, když mi ji zpíval a hrál na kytaru..a Jirka Šilinger kdysi v naší vesnici natáčel a já jako malá holka se s ním setkala. Dodnes si pamatuji, jak moc jsem se styděla, když jsem si šla pro jeho autogram. Ale mám ho dodnes jeho a s ním Ringo Čecha..Měj se moc krásně..INka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, to naprosto chápu. Já tam bydlet, taky uteču, protože to byl celkem masakr. Opravdu velká akce. Přeji ti hezké dny. M.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.