neděle 29. listopadu 2015

první ...


První adventní neděle, první předvánoční akce, můj první adventní věnec.
Adventní či vánoční svícny vymýšlím na slavnostní stůl každý rok, ale letos poprvé jsem vyráběla adventní věnec. Vím, že není tak povedený, jako jsme dnes při adventní neděli viděli v Zahradnictví Petro (předvánoční akce se konala ve skleníku), ale je náš.




Adventní svícen jsme ale dostali i od naší přítelkyně, takže jsme dnes zapálili první svíčku.


Při adventní akci jsme viděli přímo výrobu těchto tradičních adventních ozdob a poslechli si kvintet, který zahrál vánoční koledy. 
Na výzdobě domu ještě pracujeme, nemyslím vánoční úklid, ten zásadně neděláme, ale důležitější dnes bylo nasát předvánoční atmosféru.








8 komentářů:

  1. Ten tvůj věnec určitě povedený je, líbí se mi oba, i tem od kamarádky. Měj se Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, moc děkuji, jsem ráda, že se líbí i někomu jinému, než jen nám doma :-) Hezké dny.

      Vymazat
  2. Marti povedený je a hlavně je Tvůj, od kamarádky též pěkný. Ještě svůj nemám, teprve dneska jsme byli na jehličí a zítra rychle udělám, nesvítíme s ním je přidělaný ke stropu a díky mě bychom asi vyhořeli :o). Jo a na výstavě takové nádherné jsme byli v Kostelci u paní Marciánové, každý rok tam jezdíme, dělá takové výstavy na všechny roční období. Krásný večer Maryša :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Marti je naprosto skvělý :o)
    A na výstavě muselo být krásně vánočně naladěno :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc mě těší, že se ti líbí. Ano, na výstavě už byly vánoce :-)

      Vymazat
  4. Taky na mě dýchla ta atmosféra, co byla ve skleníku. Věnec se mi líbí, je originální, s růžemi se nevidí často.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ty růže nebyl plán. Plán byly šišky a bílé svíčky, zbytek improvizace co dům dá :-) Jsem ráda, že se povedlo.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.