středa 26. října 2016

dýně jako váza


Dýně jako váza.
Není to můj nápad. Opisovala jsem.
Předlohou mi byla krásná podzimní dekorace mojí dobré známé, Radu děkuji.
Moje dekorace nedosahuje ani zdaleka krásy předlohy, nicméně líbila se mi, tak jsem také začala zdobit.
A líbí se mi i ta moje.
A dokud bude vydlabaná dýně se zavařovací sklenicí uvnitř držet, budu ji jako vázu používat.
O narozeninách už toho bylo napsáno dost, nicméně jeden tip na dárek si nemohu odpustit.
V říjnu má ještě moje mamka narozeniny.
Koupila jsem dárek, a protože se mi moc líbí, ráda bych se tady podělila.
Koupila jsem na Fleru krásný kožešinový (umělá kožešina) nákrčník.
Vypadá opravdu nádherně, proto jsem se rozhodla prezentovat jej zde. 
Navíc si myslím, že to je přesně dárek, který nyní zahřeje.
Asi si jej pořídím taky.
Ten můj je už trochu jetý a musím říct, že kožešinový nákrčník povýší i obyčejný kabát na něco velmi apartního. 
Navíc máte vlastně o kabát navíc, protože ta proměna je neuvěřitelná.
Doufám, že dárek udělá radost.

12 komentářů:

  1. Marti, nákrčník je fakt krásný. ale ještě víc se mi asi líbí ten stojan, na kterém je nadekorovaný. nádhera.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, a ty panny mám dokonce dvě :-) Také se mi líbí a už je mám dost dlouho. Jsou z likvidace výlohy dekorace od návrhářů, které se normálně likvidují. Mám je díky dceři.

      Vymazat
    2. Jé tak to se teda máš. a evidentně chceš abych ti záviděla, že?
      ne, nezávidím, přeji. měj se krásně. majka

      Vymazat
    3. Nene, jen jsem tím chtěla říct, že to nejde koupit, jinak bych poslala odkaz :-) Měj se hezky M.

      Vymazat
  2. Dýně jako váza je moc pěkná dekorace, děkuji za inspiraci.Nákrčník je opravdu překrásný kousek!Půjdu napsat Jéžiškovi:-)Hezký den přeji Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, asi také napíšu Ježíškovi, protože všechny kožešinové nákrčníky u výrobce jsou krásné. Hezké dny. M.

      Vymazat
  3. Jé, mrkla jsem na odkaz a padla mi do oka Sněhová Královna :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ta je taky krásná. Doufám, že paní vyrobí další, aby na mě něco zbylo :-) M.

      Vymazat
  4. S tou dýní je to super nápad! Máš to s zelenou židlí krásně vyladěné. Nákrčník je úžasný, jako dárek skvělé!!! Mě by určitě potěšil :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ten nápad se mi taky moc líbil. Děkuji za pochvalu, od Tebe Ivanko těší dvojnásob, páč Ty máš vše sladěné vždy :-)

      Vymazat
  5. Ahoj, moc hezke. Taky jsem to tak resila. Inspirace prisla odsud - http://blog.decodoma.cz/oranzovy-cas-dyni/ A je to fakt krasna dekorace

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, ano je to moc hezké, ale já jsem bohužel odkaz dát nemohla, protože jsem inspiraci čerpala z facebooku své kamarádky. Jinak bych také zdroj inspirace dala do příspěvku. Hezké dny.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.