čtvrtek 27. července 2017

kuřecí paličky s balzamikovým octem a paprikami



Zase jednou velmi povedený oběd tvořený bez plánu a dle fantazie. 
Plánovala jsem původně ryby. 
Můj muž na ně neměl chuť, tak rychlé rozhodnutí z právě zakoupených kuřecích paliček.
Paličky jsem osolila a trochu polila balzamikovým octem. 
Do wok pánve jsem dala trochu oleje a přidala paličky, okořenila citronovým pepřem a trochou sušeného česneku a prudce osmahla z obou stran a přiklopila pokličkou. 
K poloměkkému masu jsem přidala na kolečka nakrájenou cibuli, zelenou papriku a trochu žampionů. Všeho zhruba stejné množství, aby žádná chuť nepřevažovala. 
Dusila jsem do měkka a zahustila troškou solamylu. 
Vznikla úžasná, velmi jednolitá chuť a můj muž, docela náročný strávník, 
hlásil, že to bylo moc dobré. 
Takže šup sem do mého virtuálního receptáře.
I když vlastně nevím proč. Málokdy zopakuji recepty, co dům dal.
Ale třeba se někdo z vás inspiruje.

8 komentářů:

  1. Paličky vypadají k nakousnutí. Občas se recept, co dům dal, velmi vydaří a pak se z něj stane vyhledávaný pokrm, alespoň na nějakou dobu.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, povedlo se velmi:-) Možná zopakuji. Měj se krásně, Dáši.

      Vymazat
  2. Mám také ráda tyhle fofr recepty co dala lednice a spíž. Jenže málokdy si pak pamatuji co jsem tam vlastně vše dala - a to mi říkají, to musíš zopakovat - a tak je vlastně moc fajn si to hned zadokumentovat na blog.
    Marto, voní to až sem :o)).
    Měj pohodový den.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, díky, ale nemůže už vonět :-), páč není. Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Ja neviem ci som z ineho sveta, ale citronový pepř som ani nepočula, no a balzamiko nemusím, ale zvyšok môže byť. Sem s tým,za chvíľu obed:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zitko, já jsem objevila citronový pepř náhodou, také jsem ho vůbec neznala. Na oběd bych tě pozvala ráda, ale už není :-)

      Vymazat
  4. Ja sa teda urcite indpirujem ... Jrdlo vyzera velmi dobre ... A tie suroviny ... citronove korenie, balzamikovy ocot cesnak ... No, vonia to az sem ... Marti, pozdravujem ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauro, to jsem ráda. A myslím, že bude chutnat. Měj se krásně.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.