pátek 16. února 2024

sněženky a hvězda


Už rozkvétají na naší zahradě sněženky, ostatně jako každý únor. Někde jsou i fotky sněženky ve sněhu. A možná dnes zdánlivě nesourodé téma, ale fotila jsem si vánoční hvězdu, které k mému údivu pořád letos kvete. Většinou už moji péči nepéči nevydrží a odejde.
Tak dnes kytky venku i doma.
Mějte pohodový den.

Venku





doma


7 komentářů:

  1. Krása, Marti. Sněženkám se u nás nějak nedaří, ale už se taky klubou :o)
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mi už začínají rozkvétat sněženky. Narcisy vystrkují listy, tak snad se jara dočkáme.
    Pěkný den, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, moc hezké fotky. 👍👍 Sněženky u nás také už kvetou a další cibuloviny se klubou ze země.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Já už taky viděla sněženky u nás na sídlišti v předzahrádkách i pár paneláků. Dokonce i u před naším domem jich letos pár vykouklo. A moje vánoční hvězda začíná být pomalu na odpis - opadává a myslím, že už ji nic nezachrání.
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  5. Marti sněženky mám moc ráda, musím nakouknout na zahradu, jestli už u nás taky nejsou, jsem stále nemocná tak nikam nechodím. A hvězda taky krásná ! Pěkný víkend, Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Kvetení v tomto čase vždy potěší. Měj se moc hezky Marti.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Marti, sněženky jsem letos nikde nepotkala. A máš krásnou hvězdu. Mně doma všechny kytky pochcipaji. Asi jsem moc pyšná. 🤣
    Sabina z Bláznivé mámy

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.