neděle 25. září 2016

falešná svíčková se žampiony a strouhaným sýrem


Náš dnešní nedělní oběd.
Hlavní cíl - nějaká rychlovka, žádné "crcání".
Plátky falešné svíčkové jsem naklepala trochu jen prsty a posypala směsí koření sladká paprika, černý pepř a šalvěj a naložila asi na dvě hodiny do oleje. 
Nakládání masa ale není nutné, je možné připravovat hned, pokud spěcháme 
a koření lze použít dle chuti, v podstatě tento pokrm aspiruje na skupinu "co dům dá".
Mezitím jsem si připravila podušené žampiony a strouhaný sýr.
Po uležení jsem zprudka maso opekla na medium. 
Na talíři navršila na maso žampiony a nahoru strouhaný sýr. 
Je to výborná kombinace.
Připravuji takto podobně i kotlety.
Jako příloha na přání mého muže šťouchané brambory. 
Máme je rádi, tak se v našem jídelníčku objevují často.
Hezký zbytek neděle.

2 komentáře:

  1. Hmmmm....to je dobrota..
    Já jsem dnes sama doma.Pekla jsem si jehněčí maso a nějak jsem se "zamyslela" a bylo hotovo..měla jsem kominíčky..:-D to jsem celá já..
    Hezký večer přeji
    Daška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mi už stalo taky a za stálého míchání jsem to pak vylila ... :-) Zjišťuju, že jsem asi čím dál víc asi chlap, páč někdy neumím dělat víc věcí najednou. Hezké dny. M.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.