středa 28. září 2016

podzimní


V pondělí jsem šla do krámu pro chleba a koupila vřes. 
Ten chleba jsem zapomněla.
Naše zahrada pořád ještě kvete. 
Studna je pořád plná květů a zdobí zahradu, takže tady vlastně nic nepřipomíná podzim.
Až na ten vřes.


Je čas na podzimní výzdobu.
Tak jsem se pustila do dekorace truhlíků. Vloni nám vydržely celou zimu.
Nemám ráda prázdná okna, takže po celý rok jsou na oknech truhlíky.
Výzdoba ve všech truhlících je téměř stejná a jednoduchá. 
To mám ráda.





A tady dnes focená naše kvetoucí studna.


Miluju jaro a léto, ale podzim má taky svoje kouzlo.
Těším se na oheň v krbu a voňavé svíčky.
S pálením svíček jsem už začala a z oken už také dýchá podzim.
A ještě možná poslední růže ze zahrady, než si je zase začnu kupovat v Lidlu s chlebem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.