sobota 10. září 2016

padesát odstínů hnědi aneb před hledáčkem už neutíkám


Doufám, že slovní spojení "padesát odstínů" nemá už ochrannou známku, jinak porušuji zákon.
No, padesát odstínů to asi nebude,
 ale od světle hnědé přes rezavou až po černohnědou to na nějakou desítku dá.
Podstatné je, že náš "jezevec" vzal focení na milost.
Zvykla si a dokonce mi pózuje, což se mi tedy nezdá úplně přirozené. Mám raději momenty. 
Ale Justýnka nějak pochopila, že focení jí samotné je pro mě důležité a přestala utíkat.
A nejen to.
Připomíná mi děti . Při focení se postaví většinou jako prkno a čekají až vyletí ptáček.
A to teď dělá Justýnka.
Leží v klidu a jak vezmu foťák, okamžitě začne pózovat.
Je pravda, že náš "asociál" potřebuje na vše dostatek času.
V poslední době jsem ji začala fotit celkem fest, takže si řekla, panebože nedá pokoj, tak jí postojím.
Je pravda, že předtím mě to bavilo víc.
Připadala jsem si jako lovec, který loví svou kořist a občas jsem stačila zachytit jen ocásek.
Povedlo se mi nasbírat pár momentek více či méně přirozených, takže dnešní příspěvek pro milovníky mazlíčků jen o Justýnce.
Tady mi připomíná svou častou stylizací paní na toaletě, tedy trochu vulgárně řečeno hajzl bábu..
Chybí jen okénko a proslov: dáte mi pět korun a toaleťák je za vámi.
Této poloze já už jinak neříkám než hajzl bába.



Tady je to trochu na hraně.
Tedy na hraně stolu. Naštěstí.
"Nejdřív se trochu umeju a pak budu spát."
Já jen doufám, že v tvrdém spánku nespadne.





Tady mi malá modelka začala překvapivě pózovat.
Nejdříve ležela docela v klidu..
Poté na mě mrkla jedním očkem a už to začalo.
Začala se různě protahovat.
Jak viděla foťák, pochopila, že se má nějak tvářit.
No je to vidět.
Chtěla mi zkrátka udělat radost.
Přejeme s Justýnkou hezký víkend všem.






7 komentářů:

  1. Na tom stole je vlastně skoro celá zrzavá :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, to je pravda, nevšimla jsem si. Ono záleží na tom, jak se hne a naježí, vlastně nevím, která barva převládá, ona má různé černohnědé pruhy, pak světlá místa, no je zkrátka barevná. A ona ta barva není rezavá, to záleží možná na počítači, je to spíš okrová. A ještě záleží na světle, když na ni svítí sluníčko je jiná, ve stínu taky, prostě je to Justýna :-) M.

      Vymazat
  2. Justýnka mi připomíná našeho Fofíka.-)také utíkal a bál se,dnes je to ohromný vděčný mazel:-)Je to fešanda!Hezkou sobotu Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkuji. Taky si myslíme, že je krásná, ale když nám to řekne někdo jiný, těší nás to víc :-) Sice občas cizí návštěvy říkají, že máme hezkého kocoura, páč je dost velká, ale to nevadí. Přeji hezký víkend. M.

      Vymazat
  3. Pěkná kočka! Vypadá zdravě! Škoda, že já mám na kočky alergii, jinak bych je měla doma taky. :) Jenže když někde pohladím nebo kolem mě projde kočka, okamžitě mi opuchnou oči a já hledám v kabelce Zyrtec nebo co zrovna beru na alergii, abych neopuchla celá. Alergie je fakt příšerná věc, která človka otravuje a nejhorší, že se s ní nedá moc dělat. :(

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.