neděle 16. dubna 2017

o beránkovi ...


No, tradice velí, že člověk musí mít na Velikonoce či Velkú noc něco nového na sebe, aby ho beránek nepokakal.
Mně se to vlastně stejně stane, páč já oblíkla kuchyň a ne sebe.
Už jsem se zde na blogu - velká noc zmiňovala, že velikonoce nemám ráda, ale když byly děti malé, zdobili jsme vajíčka, dělali výzdobu a vždy jsem jim koupila něco nového na sebe. 
Zkrátka jsem se překonala.
Ale už nemusím, takže přiznávám, že tyto svátky vypouštím.
To, že máme tentokrát na velikonoce něco nového, je vlastně velká náhoda.
Jutový košík jsem obdivovala minulou neděli u mojí kamarádky Báry a foto jsem dávala i do příspěvku o farmě.
Zamilovala jsem se do něj, a když mi Bára v pátek volala, že jede okolo toho úžasného krámku a že košík koupí, teda sadu dvou, měla jsem radost.
A ještě objevila ve stejném krámku další moji touhu nutnou k zahradnímu stolování, takže opravdu velikonoční úkol mám splněn, aniž bych o to usilovala.


Vše zakoupeno v malém  rozkošném krámečku za městem, který hned upoutá na první pohled.

zdroj facebook
A já od Báry dostala ještě navíc dárek, aby mě nepokakal beránek. Nejen ten nákup.
Srdíčko.
Já sice svátky ignoruji, ale to neznamená, že nemohu znovu popřát vám všem.
Hezké svátky.


5 komentářů:

  1. Krásné. A vidím, že magnolie se už ukázala v plné kráse.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, košíky jsou opravdu krásné a stolování u vás bude pěkně veselé - už aby přišli hosté :-). Vidím, že magnolie pěkně nakvétá, ale počasí slibuje sníh, tak snad se vám vyhne.Bylo by škoda přijít o tu krásnou podívanou.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivy, ano magnolie je krásná a o ni se moc nebojím, spíš o třešeň. Tento týden jsem na Moravě a dnes tu fakt hustě sněží. Měj se hezky. M.

      Vymazat
  3. Do you need free Instagram Likes?
    Did you know you can get these ON AUTO-PILOT AND ABSOLUTELY FREE by getting an account on Add Me Fast?

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.