pondělí 11. prosince 2017

co mě rozesmálo

Musím se podělit, páč smíchu není nikdy dost.
Objednávala jsem nějaké zboží přes net, jak jinak.
Po dokončení objednávky mi přišel tento potvrzující email, který mě fakt upřimně rozesmál.

Děkujeme za vaši objednávku, Marto. 
S kolegyní ji zkontrolujeme a předáme k nachystání. Skladníci Miloš s Kubou a Pepíkem zboží nachystají a Michal s Danem ho zabalí, jak nejlépe umí.
Napadá vás něco, co bychom mohli zlepšit? Budeme rádi, když nám na tento e-mail odpovíte. Veronika a Monika ze zákaznického oddělení čekají na vaše podněty. 


Tolik jmen na jednom malém prostoru!
Vypadá to, jako kdybych si přinejmenším objednala nějakou pohovku či jiné zboží obřích rozměrů, nábytek do celého domu, když na tom tolik lidí pracuje.
Docela jsem se bavila tou představou, kolik lidí kmitá kvůli mojí maličké objednávce...
Abych vás dlouho nenapínala, došly mi bublinkové obálky...:-)
Odmítám je kupovat v běžném krámu, kde za ně chtějí nejméně 25. Objednala jsem si tedy dvě sady po deseti kusech ve dvou velkých velikostech v eshopu, který spáchal výše uvedenou odpověď. 
Docela bych to chtěla vidět, jak tři skladníci hledají dvě maličké sady a další dva lidé to zabalí. Nutno podotknout, že eshop se zabývá pouze obaly a největší rozměr tam budou mít pravděpodobně kartonové krabice :-)
Jo, tady mě jedna obálka i s poštovným vyšla na deset korun. 
Takže ušetřím a ještě jsem se pobavila.
Děkuji, vím, že to byla nadsázka, ale bylo to jako dárek.
Snad jste se pobavili se mnou.

P.S. Nezapomeňte, že do pátku můžete hrát o diář. A prosím pište hned do komentáře na sebe kontakt, abych stihla zaslat výherkyni pod stromeček. A omlouvám se, ale anonymní komentáře bez podpisu a jména do losování zařazovat nebudu.

12 komentářů:

  1. A mně to přijde hezké, že se všichni snaží a že zákazník ví, že to balil Michal s Danem a že i když objednam prkotinu, budou se tomu s láskou a humorem všichni věnovat a rozsvítí mi to den!��

    OdpovědětVymazat
  2. Marti zabali to samozrejme iba jeden, venuje sa tomu len jeden, ale aby nemuseli hľadať kto , tak napíšu mená celej firmy. Ale nápad je to milý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zity, to je mi jasné a psala jsem, že to bylo jako dárek :-) Pobavilo a rozesmálo. Měj se krásně.

      Vymazat
  3. I mne to Marti pobavilo :o). Občas mi vadí, když z některých e-shopů píší v oslovení - Dobrý den, Alena... Alena, přijali jsme Vaši objednávku... :o))) - asi píše automat.
    Měj úsměvné dny co nejvíc.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že ses, Ali, bavila :-) Mně taky vadí, když se neskloňuje, ale tohle bude automat. Nesnáším oslovení pane Novák, místo pane Nováku, přijde mi to neuctivé. Měj se krásně.

      Vymazat
  4. A víš co, já se pobavila, je to takové úžasně osobní, empatické, já jim věřím, že ještě někdo běhá okolo, aby to celé nafotil na FB...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, máš pravdu, bylo to velmi osobní a příjemně zpestření dne.

      Vymazat
  5. Hezké, takové konkrétní :-)))
    Ať Ti krásně rostou vánoční hvězdy! Já letos nemám žádnou. Snad to bez ní zvládnu.
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, teď jsem pustila příspěvek, hvězd už mám šest :-) A jde to i bez hvězd. Měj se krásně.

      Vymazat
  6. Marti, hotová manufaktůůra:o))..tomu říkám super dělba práce..jinak vtipný a výstižný...apropo, díky tobě mám už druhou hvězdu:o))). Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, já jsem lepší, po včerejšku jsem magnát přes vánoční hvězdy. Už jich mám šest :-)

      Vymazat