sobota 14. srpna 2021

úsměv na sobotu aneb posbírané

 Moje pravidelné humorné okénko. Nasbírala jsem toho hodně, takže už musím dát na blog dávku úsměvu, humoru či roztomilosti pro dnešní sobotní den. Jen doufám, že tu nejsou žádné vtípky, které už byly. Už je sbírám tak dlouho, tak zapomínám, ale stejně se jim směju furt dokola. 
Některé posbírala i moje sestra, se kterou si pořád posíláme vtipy už víc než rok. Začaly jsme v karanténě a pokračujeme furt. 
Většinou po ránu a hned začíná veselejší den. 
Jo a z dnešního výběru jsem se nejvíc zasmála a to několikrát úvodnímu vtipu. Smála jsem se i teď.
A některé mi připomínají náš život se Sárou. Dala jsem k nim komentář. 
Prostě vtipy ze života, i když s nadsázkou. Anebo díky bohu s nadsázkou.
Tak mějme úsměvnou sobotu, pokud to jen trochu půjde.








Tento vtip mi výrazně připomíná Sáru, takto je to i u nás doma. 
A vlastně taková byla i Justýnka, jen místo tašek milovala krabice.







Tohle mi taky připomíná Sáru, která nesnáší mazlení. Jen já chlapa mám.





5 komentářů:

  1. Marti, zdravím. Moc povedené... Hezký víkend. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, zase budu mít o fous delší život, zasmála jsem se. Ten první nemá chybu.
    Měj hezkou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  3. Nasmála jsem se! Díky, Marti!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.