pondělí 9. srpna 2021

v pavoučích sítích



Obyvatelé naší zahrady se rozrostly o tlupu, hejno, stádo či partu pavouků. Možná jich tady už tolik bylo a jen my jsme vnímavější. Bůh ví...
Dvě fotky pavouka už někteří z vás viděli včera na facebooku, dnes dávám na blog všechny.
Nicméně v posledních dnech máme doma stále stejné téma. Pavučiny na zahradě. Ne, že bychom je občas neměli i v domě, ale tam nám krásné nepřipadají a ničíme je o sto šest.
Tohohle pavouka v akci objevil můj muž včera a volal na mě: vezmi si foťák.
Rozkaz zněl jasně a já se snažila fotit. Trvalo mi to docela dlouho. Pár rozmazaných fotek jsem vyhodila.
Dá se říct, že tenhle velký žlutočerný pavouk byl přistižen při činu. Právě pracoval na omotání nějaké mouchy.
Na keř růží svítilo hodně slunce, bylo skoro před polednem, takže pavučiny se na některých fotkách dají jen tušit, nejsou moc vidět a to jsem to zkoušela ze všech možných úhlů a někdy neviděla ani pouhým okem.
Všechny fotky jsou si hodně podobné, ale mně se nechtělo žádné vzdát. Takový objekt na focení jsem ještě neměla a kdo ví, kdy budu mít zase tu možnost.
Mějte pohodový vstup do nového týdne.








7 komentářů:

  1. Teda fotkx jsou to úžasné, Marti, ale mám z toho husí kůži a normálně jsem se otřásla odporem. :D Nesnáším pavouky a úplně se mi vybavila loňská dovolená na Toulavě. Tam by ses vyřádila. Jeden nohatej vedle druhého. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pavouky doma moc ráda nemám, ale venku když ho spatřím, tak se taky ženu s foťákem.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, parádní fotky. Takového pavouka jsem ještě neviděla. Ale doma bych ho potkat nechtěla. Ty velké vynesu na parapet, ať si jdou jinam.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Martino, hezky jsi se s tím popasovala, ale já pavouky nesnáším, doma je likviduji a v lepším případě vysávám a vyhazuji. Venku, ať si dělají co chtějí, neb do přírody patří.
    Pavučiny s kapkami rosy taky ráda fotím.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, super fotky. Mi se ty pavučiny většinou nepodaří vyfotit. I když pavouky nemusím, tak ty jejich výtvory mě fascinují. V případě, že mi teda neskončí na obličeji 😀. Měj se krásně. P.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, teda to je skvělý úlovek. Takového pavouka jsem ještě neviděla.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, Marti! Z domu je ženu, ale na zahradě ta jejich díla obdivuji.
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.