sobota 18. května 2024

proměna


Proměna této růže mě fascinuje už několik let a tou proměnou se kochám. A rozkvetla jako první ze všech našich keřů růží. Ve středu jsem fotila první poupě, ve čtvrtek rozkvetlou růži a v pátek jsem už fotila růži jiné barvy. 
Dnes tedy téma růže pro pěknou sobotu všem.





6 komentářů:

  1. Nádhera, Marti!
    I tobě přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, je nádherná. Podobné druhy růží jsem jezdila obdivovat do Růžové zahrady v Děčíně. Jen letos je obdivovat nebudu, protože je zahrada v kompletní rekonstrukci. Tak snad příští rok se tam podívám už do nové...opravené zahrady do původní barokní podoby.

    OdpovědětVymazat
  3. Růže - chameleon :D.
    Hezký den, Marti

    OdpovědětVymazat
  4. Mně tedy ještě růže nekvetou a vypadá to, že tak hned to asi nebude. Ale změnu barev vždycky registruji na hortenzii. Jenže letos asi nebudu mít pozorovat co. Výhony pěkně zmrzly, raší nové, ale na těch květy zřejmě nebudou.
    Klidnou pohodovou neděli, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, krásná růžová sobota. To je zajímavá proměnlivá růže.

    OdpovědětVymazat
  6. Radost mít takovou krásu v zahradě. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.