sobota 17. března 2018

hra o malý dárek - losování


Nejdříve bych chtěla všem poděkovat za milé komentáře. Potěšily mě. Pokud o něco hrajeme, nikdy v příspěvku proti svým obvyklým zvyklostem neodpovídám, aby se komentáře snadněji počítaly. Hráli jsme o krásné magnety z Albi a komentářů bylo 17.
Losoval můj muž, abych nemohla podvádět :-)
Samozřejmě mi vynadal, proč jsem nedala na losování nějakou větší mísu. Promíchával složené lístečky asi třikrát, páč mu z půllitrového hrnku padaly. Má příliš velkou ruku. Já jsem předtím také promíchávala a naprosto bez problémů. Příště se musím polepšit.
Když vylosoval číslo 7, letěla jsem s napětím k notebooku počítat komentáře. 


Přepočítávala jsem snad třikrát.
Číslo 7 je Alenka, takže magnety poputují k ní a doufám, že udělají radost. Musím přiznat, že losování mě tentokrát potěšilo dvakrát. Jednak, že někoho potěším a druhak jsem četla včerejší příspěvek Alenky a měla jsem pocit, že právě ona malý dáreček potřebuje.
Takže moc gratuluji a píšu email.
Všem ostatním děkuji za účast a přeji hezký víkend.

P.S. U nás je nasněženo jako na horách a pořád padá.  Neuklizené silnice nás asi přinutí změnit plány na dnešní den a Praha se odkládá. Musím přiznat, že od nehody se sněhu na silnicích dost bojím.

15 komentářů:

  1. To je krásné ráno Marti. Ač za okny úřaduje paní Zima a vše kolem je zasněžené, najednou tady u tebe výhra. Mám velikou radost, opravdu. Děkuji tvému muži za vylosování :o)). Mám hezkou sobotu!!
    Přeji vám obou hezký den.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Ali, jsme oba rádi a vše jsem vyřídila :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Alence moc gratuluji a tebe, Marti srdečně zdravím! A té jízdě po sněhu se nedivím... U nás začalo sněžit včera cca ve 22 hod, syn se vracel autem asi o hodinu později a viděl ve městě dvě nehody. Naštěstí jen plechy...
    I tak měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, Alence moc gratuluji, dárek jí určitě udělá radost. U nás kolem nuly, ale nesněží. :o)
    Hezkou sobotu. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, u nás na zahradě to máme jak na horách. Celou zimu nic. Měj hezký víkend.

      Vymazat
  5. Alence moc gratuluju! I u nás je počasí nepěkné, zase nasněžilo. Zítra mám delší cestu, tak snad uz budou silnice v pořádku.
    Marti, krásný víkend. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, už přestalo sněžit, aspoň u nás, tak snad to zítra bude lepší. Chceme do Prahy. Měj pohodový a klidný víkend.

      Vymazat
  6. Jej jen nakouknu tak se tady rozdává radost ♥ Alence moc gratuluju a Tobě Marti přeji krásný víkend ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Alence gratuluji k výhře a tobě děkuji za soutěž - ráda si užiju trochu napětí, jestli třeba ... :-)
    Díky změně počasí jsme se rozhodli pro víceméně lenošný víkend - nějak se mi do toho počasí nechce. Člověk by nevěřil, že jsem minulý týden šla lesem na Valdek jen v tričku
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, i já to mám ráda, tedy to napětí při losování. Taky lenošíme, ale zítra musíme do Prahy. Měj pěkný víkend.

      Vymazat
  8. Alence gratuluji k výhře. A budu se stále vracet, moc se mi na Vašem blogu líbí. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, moc děkuji za "dárek" k ranní kávě. Komentář mě moc potěšil a těším se na Vaše návraty.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.