úterý 13. března 2018

změna je život


Já vím, naprosto zprofanované rčení. Mě ale nic jiného jako název tohoto příspěvku nenapadlo. 
A dnes to nebude o oblacích, to je jen ilustrační foto.
Na eshopu Lidl nakupujeme celkem často, ale ne vždy se nákupy objeví na blogu. Tentokrát je to trošku jako přiznání, i když to je asi přehnané, páč mě nová situace v podstatě ani netrápí.
Teď ale nakupuju ze závažných důvodů. 
Než se dostanu k jádru věci, musím to předem patřičně uvést.
V naší rodině, co se týká rozložitosti těla, je laťka nasazená velmi vysoko. 
Velká část naší rodiny, tedy většina, by se schovala za pikolou, 
snad kromě našeho urostlého syna s pěknou postavou. 
Ten by potřeboval pikolu a půl.
Byla jsem před časem štíhlá podle všeobecné normy, ne ovšem podle norem naší rodiny.
Po prášcích, které beru po nehodě a také samozřejmě proto, že se nemohu moc hýbat, jsem přibrala pět-šest kilo. Mám drobné tělo, takže je to znát a já poznávám místo velikosti 36-38 velikost 40, což jsem měla naposledy po posledním porodu. Změna mě neštve kvůli lidem, ostatně v mém věku už bych se ani nechtěla schovávat za pikolou, nicméně vadí mi to, páč to není moje tělo, ale v této chvíli s tím nic neudělám. Můžu být ráda, že po zvýšení prášků neleze váha ještě víc nahoru. Ale to bude možná tím, že už občas tak třikrát v týdnu mohu chvíli cvičit na strojích v naší tělocvičně.
Dle mého soudu jsem teď plnoštíhlá. Do většiny stávajícího oblečení ještě vejdu, ale stejně musím šatník obměnit. Změnila jsem životní styl, stal se ze mě doma pracující důchodce, který už nepotřebuje a ani momentálně nemůže nosit lodičky, nechce už nosit kostýmky, saka, společenské šaty, toho si užil vrchovatě. Navíc při mé chůzi "kulhajícího Orfea" by to ani nebylo velmi estetické. 
Můj muž vzhledem k marodění s velkými bolestmi zad také přibral, víc než já, i když z dálky se pořád schová za pikolou až dvěma. 
Takže jsme museli poslat do dalšího kola spoustu košil, kalhot a je tedy důvod nakupovat. Ještě, že jsou eshopy, koupila jsem si na netu před nedávnem i dvoje boty s nízkým podpatkem, páč nás dva na nákupy oblečení fakt neužije. A protože jsme na tom stejně, ani jeden z nás nemůže rozpohybovat k nákupu v kamenných obchodech toho druhého.
Říkala jsem už, že s mým mužem žijeme v symbióze, takže spolu marodíme a spolu tloustneme. A naši naději, že to není až tak hrozné, nám před časem vzala naše vnučka.
Hlídala jsem Lolu a Alánka. Oba se schovají za pikolou, dokonce oba za jednou včetně obou rodičů.
Večer vyprávím pohádku a dostaneme se ke kočkám.
Babi, Justýna je tlustá... 
No, vy jste tlusté obě :-) dí Lolinka.
Druhý den přijíždí můj muž a za zády schovává banány, které jsem pro děti objednala.
Všichni jej vítáme ve dveřích, a když se sklání, aby se zul, zazní otázka Loly:
Dědo, co to máš ...? Ne, otázka nezní, co to máš za zády, jak si myslí bláhově můj muž.
Dědo, co to máš v puse?
Všichni soustředěně koukáme a já hned pochopím.
Broučku, děda v puse nic nemá. Děda je teď tak tlustej.
Při sklonu syslí tváře prostě nezapře. Jako kdyby tam měl nacpány bonbóny na horší časy.
No, a tak si tady žijem a nákupy nás těší. A toto je náš poslední nákup, ty předchozí košile a kalhoty pro mého muže, by se mi sem nevešly. Ta nová kožená peněženka pro mého muže je jen zpestření našich nákupů na jediné téma.



No, nic místo skuhrání, jdu cvičit. Jo a Lolinka nás zařadila do sorty tlustých už před pár týdny, ale musím říct, že se tím doma pořád bavíme a mě od smíchu pořád bolí břicho.

P.S. A ještě znovu připomínám hru o magnety. Do soboty hrajeme.

18 komentářů:

  1. Byla jsem vždy štíhlá, ale od určité doby se zařazuji mezi plnoštíhlé. Ta kila najednou se přimlaskla - nejím víc, nehýbu se míň. Jsem ráda, že móda je teď k nějakému tomu kilečku navíc milostivá. :-)
    Hezký den, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, no dnes není žádný módní diktát jako dřív a určitě máš jedno kilo hezčí než druhý jako já :-) Měj pěkný den.

      Vymazat
  2. Slunečnice,
    i všechny dámy,
    myslím, že všichni už ve svém věku víme, že naše kila, jak píšeš Martina, jsou jedno hezčí než druhé!
    Ráda bych se vyjádřila k našemu oblíbenému obchodu jménem Lidl.
    Nejvíce nakupuji právě tady, od potravin po oděvy, hračky, spotřební zboží, ale i mulčovací kůru.
    Poměr cena a kvalita dle mého názoru je v tomto obchodě velmi dobrá!
    A pokud už zboží reklamuji, ať z důvodu poškození, či neodpovídající velikosti, nikdy není problém s vrácením zboží a vyplacení peněz okamžitě :-)
    V minulosti byl problém, že bylo více nakupujících než zboží a po ránu se tvořili už před 7 h. ranní fronty a byl to doslova boj o zboží.
    Nyní co mají e-shop je situace spíše opačná. Zboží leží na prodejně a v e-shopu je vyprodáno.
    S oblibou s mužem říkáme, že kdyby nebyl tento obchod, chodíme snad nazí a nemáme co jíst ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, to jsme na tom stejně, bez Lidlu ani ránu :-) A ještě málo věcí vracíme, a když tak z důvodů velikosti a je úžasný, když to člověk jen odevzdá na určeném místě a ani neplatí poštovné. Hezké dny.

      Vymazat
  3. Marti velikost 40 je velmi dobrá proti vel. 46 - 48. No a s věkem, nemocemi a úrazy se už tak dobře nemůžeme hýbat. Jak je den blbec, tak i z ložnice na WC je cesta dlouhá. Vysoké kramflíčky raději ne, sehnat nízké kožené boty ke kalhotám je nadlidské úsilí, a proto chodím už 3/4 roku v botaskách. Podprsenka s košíčkem D, triko nebo košile vel 46 nebo 48 je o prochození hodně hodin v hodně obchodech. Občas se mi něco podaří koupit v Lídlu, ale málo. Občas i KIK je dobrý (hlavně vyzkoušet, velikosti se různí). Nákupy jsou pro mne černá můra. Tak mohu fakt jen říct, že ti závidím, že nakoupíš bez problémů. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, opravdu málokdy jsem nucena vracet zboží z důvodu velikosti a i boty mi sedí. Teď jsem dvakrát vracela věci z Lidlu kvůli velikosti, páč můj muž je rozložitější, než jsme mysleli, ale není s tím vůbec žádný problém a peníze posílají okamžitě. Kdybych nemohla vše nakoupit přes internet, chodila bych asi možná nahá, páč jiné nakupování již dlouho neznám. Měj se krásně.

      Vymazat
  4. Milá Marti, na toto téma bych také mohla napsat své, ale zase je dobré, když je člověk vidět, má co rozdávat a ostatní si ho všímají. Přeji Ti nákupy hezkých věcí, protože je mám také ráda. Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, pobavila si mě :-) To já bych mohla rozdávat plnou náruč, hlavně to nahoře :-) Hezký večer.

      Vymazat
  5. Přečti si Příběh malého špekouna u mě a pochopíš, že tato tvá současná velikost je ještě boží...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, četla teď. A už si něco psala i dřív. Ale jsi ještě mladá a krásná, to já už nebudu :-) Úžasně tě obdivuji a nevím, jestli já bych na to měla, abych zvládla co ty. Nikdy v životě jsem nedržela žádnou dietu, jedla nezřízeně slané sladké a vše, na co jsem měla chuť. Teď by mi to možná pomohlo, ale přece se teď ve svém věku nebudu žinýrovat, ne? Měj se krásně.

      Vymazat
  6. Musím přiznat, že jsem se při čtení dobře pobavila. Jen bohužel já už nepatřím ani mezi plnoštíhlé a když mi nějaký kousek oblečení sedí, tak jásám radostí. Mám velmi nekonfekční velikost. V pase 44 a přes boky možná 50 :-))). Kila která manžel shodí já okamžitě přiberu. V určitém věku a při zdravotních obtížích jsem ráda, že nevážím víc. Velikost 40 je úplně úžasná. Drž se. Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijo, to jsem ráda, že ses bavila :-) A moc děkuji. Měj se krásně.

      Vymazat
  7. Taky jsem s věkem příbrala (víc než je mi milé) a nějak není odhodlání s tím hnout zase zpátky. Zatím nemám v okolí malé děti (které by mi říkaly pravdu bez příkras), tak mi to prozrazuje hlavně zrcadlo (a musím říce, že umí být dost nemilosdrné)
    Hezký den a užij si nové šatníkové kousky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, ony ani ty děti by ti nepomohly, stejně jako mně. Možná mi svojí pravdou prodloužily život, páč se tím komplimentem pořád bavím :-) Děkuji a i tobě přeji klidný a pohodový den.

      Vymazat
  8. Marti, důležité je se se vším vyrovnat a ty jsi to uchopila s tím svým suprovým humorem. I já bojuji se zimními kily, které naberu během času většího pohodlí. Jakmile se oteplí, vyrážím makat na zahradu, takže "cvičím" každý den, do toho turistika, kolo, plavání. V tomto období je mi lehčeji :o). A pak zase přijde zima a vše se opakuje. Velký varovný signál je vždy, že těsněji dopínám kalhoty, to okamžitě brzdím i s jídlem. Nechávám si dvoje 3/4 sportovní kalhoty a do těch chci zhubnout :o). V Lidlu jsem nakoupila spoustu sportovního oblečení, pyžama, svetry a vždy spokojenost.
    Hezké dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, já bych to tedy neviděla nijak dramaticky! Jsme přece Slovanky a velikost 40 je myslím velmi slušná! Důležité je to zdravím! A nakupování - nechodím, kam nemusím, a když mi to ještě dovezou domů... paráda! Schopping prostě není naše hobby! Hodně nakupuji v Tchibo, naprosto bez problémů.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Helenko, v Tchibo moc nenakupuju, vybírám si většinou na Glami, teď jsem si tam koupila boty. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.