pátek 16. března 2018

mimochodem



Naši cestu do Litoměřic a zpět lemovalo v dálce úžasné panorama Českého středohoří. 
Kdo by té kráse odolal. Myslím, že tady není co dodat. Do Litoměřic se určitě vrátíme. Bydlíme vlastně na hranici se Severočeským krajem, takže to není tak daleko na výlet. A já jsem se při těch fotkách kochala znovu.
Hezké páteční ráno.

P.S. Připomínám, ještě dnes hrajeme. Zítra budu losovat.











14 komentářů:

  1. Marti, ta krajina je opravdu úžasná! Kochám se s tebou a lituji, že jsem v těchto místech ještě nebyla.
    Měj klidný víkend
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrietko, já tam byla taky poprvé. I tobě pohodový víkend.

      Vymazat
  2. Marti, krásné fotky, předjaří z nich dýchá a jako Henrieta, musím si naplánovat výlet. Hezký víkend. Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné! Chápu, že se chcete vrátit!
    Marti, moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, to jsou ale panoramata. Krásně je u vás.
    Hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, to není úplně u nás, ale není to daleko. Měj krásný víkend.

      Vymazat
  5. Jezdím nejméně jednou týdně, jenže v rychlosti 130-140km/h, se už nezvládnu kochat, kdybych začala, nestihnu si číst tvé články.
    ..a tak ještěže tě mám, je tam moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  6. Já znám České středohoří jen z auta. pořád se chystám, že naplánuji výlet na nějaký msítní kopec a pořád to ještě nevyšlo
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, no já vlastně taky :-) Jen jsem při cestě fotila. Měj hezký víkend.

      Vymazat
  7. U nás je stejně krásně. To jsou tak krásná panoramata!!! Díky za ně!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ono to není náš region, ale je to v sousedství a je to nádhera. Měj hezký zbytek víkendu.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.