čtvrtek 8. března 2018

hra o malý dárek


Už dlouho jsme na blogu o nic nehráli. 
Ano, je to hra, nerada říkám soutěž, protože soutěž to vlastně není. 
Stačí, když napíšete komentář se svojí emailovou adresou.
Dnes hrajeme s Albi o sadu devíti krásných magnetů na lednici, 
které jsou baleny v krabičce a vypadají opravdu jako dárek. 
Na lednici budou vypadat skvěle a sama vím, že magnetů není nikdy dost.
Hrát budeme ode dneška, jéé ono je MDŽ :-), tak to mi to vyšlo, nebyl to záměr, do pátku 16. března. 
Losovat budu v sobotu 17. března.
A ještě k ceně přidávám něco ze své "dílničky".
Pytlík na cokoliv a trochu možná velikonoční. Se zajíčkem.



Na Albi mají spoustu nových krásných věcí a hodně z nich mi učarovalo. 
Moc se mi zalíbila designová peněženka se sovami z kolekce Original by Albi.
K tomu ladí se stejným motivem krásný termohrnek, který má ergonomický tvar, 
takže se drží dobře v ruce. Vše v mé oblíbené růžové. 
Ještě nevím, jestli si růžovou soupravičku nechám, anebo mi poslouží jako dárek.
Tak a moji milí, hrajeme o magnety!

19 komentářů:

  1. Dobrý večer to je od vás hezké☺ráda se zúčastním. Jsem vasí pravidelnou ctenarkou. Rada nahlížím přeji klidný večer.Veronika apollis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Marti, já také zkusím štěstí. Na lednici máme galerii výtvorů našich malých mistrů a magnetů se stále nedostává, jak díla přibývají (občas to mladší pán řeší freskami na zdi). I pytlík je kouzelný :) Vaše věrná čtenářka Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné magnetky, tak se také odvažuji napsat.
    bohunka zavináč naiser tečka cz

    OdpovědětVymazat
  4. ...pěkné magnetky ,moje 4-letá vnučka denně maluje, takže zkusím štěstí, aby jsme mohly obrázky vystavovat na ledničce:-), jinak jsem Vaše nahlížečka:-) Ifka hezké přejařííííí

    OdpovědětVymazat
  5. Na lednici mám i ošklivé magnetky, takže zkusím štěstí, že bych je nahradila novými :-).
    Sovičky mám taky ráda, jen nejsem na růžovou, takže já bych je preferovala v jiné barvě :-)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji hezký den, ráda se zúčastním, protože takové milé drobnůstky, to je moje. Jsem Vaší věrnou čtenářkou a sdílím Vaše nadšení pro Pepco :-). Děkuji za soutěž. Romana Jandová (jandova.romana@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, zrovna včera jsem byla v Liberci a nakoukla do obchůdku Albi, překvapilo mne, kolik různých malých dárků bych si tam vybrala, právě že nemají jenom hry pro děti i dospělé. A já jsem koupila Sedmidenní čokoládu :o). Na každý den čtvereček čokolády s jiným posypem, super nápad. Ale neochutnám, přidala jsem ji k dárkům pro snášku k včerejšímu svátku Gábin :o)).
    Jo a kdyby - HajnaAlena@seznam.cz
    Ála

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, vybrala si moc hezké kousky. Magnetky jsou super, ale nesoutěžím, neb má vestavěná lednice nemagnetí :o)
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Roztomilé magnetky, tak zkouším štěstí. Hodně hezkého počasí a dobré nálady přeje Zuzka. brabcovacb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Marti, o tak krásné magnetky se také ráda přihlásím do soutěže. Ty by byly na lednici na připínání všech obráků, co mi vnuci kreslí. Hezké skoro jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  11. Magnetky jsou hezke a nikdy jich na lednici neni dost.Rada zkusim štěsti.
    patikova.vlasta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Zkusím štěstí. Srdečně zdravím. Alena
    alena-machova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Marti,
    ráda čtu Váš blog a moc ráda si u Vás zasoutěžím o magnetky,kterých není nikdy dost.Ráda bych je použila na "připínání"obrázků na lednici,které mi malují mé vnučky.Přeji Vám krásný večer.Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Ty magnetky jsou krásně jarní :-)
    A je pravda, že magnetek nikdy není dost!
    Hezký den.

    Jarka

    OdpovědětVymazat
  15. Marti, poslední dobou chodím často na Váš blog i když nekomentuji. Ráda si zasoutěžím o magnetky, jsou veselé a mohla bych je dát vnoučátkům, aby si na magnetickou tabuli mohly dávat své výtvory. Růža

    OdpovědětVymazat
  16. Dneska u nás svítí sluníčko, zkusíˇ teda štěstí u tebe☀️ Vnoučata magnety zbožňují, lednici máme místo tabule.
    Měj prima den. J

    OdpovědětVymazat
  17. Martinko, takové drobnůstky mám moc ráda a proto zkouším své štěstí.
    Jana - vankja2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.