pondělí 26. března 2018

sobota na zámku


Zahájení zámecké sezóny s bohatým programem je jistě dobrý nápad na výlet.
A ještě k tomu zámek Nelahozeves, který jsem viděla jen zpovzdálí.
Musím ale na sebe prásknout, že se mi v sobotu vůbec nechtělo.
Ale plánuji si svoji práci sama a někdy je to výhoda a někdy nevýhoda. Pracovní fotografickou reportáž ze zámku jsem si naplánovala už před několika týdny, byla jsem tam ohlášena za deník a hlavně slíbila jsem to.
Rozhodovala jsem se a těšila na akci v době, kdy jsem netušila, že budeme mít celý týden výjezdní, cesta do Prahy, do Roudnice, do Mělníka atd. a já jsem byla v pátek děsně unavená. 
A ještě poznámka mojí kamarádky: to jsem zvědavá, jak tam vylezeš, mi tedy na chuti nepřidala. Říkám, ale vždyť jsem to viděla, to je malý kopeček. 
No jo, to jsi tenkrát viděla z pohledu zdravého člověka...
Navíc na tom byl stejně můj muž, takže ani žádná podpora z venčí.
Sobotní rozhodování se klonilo na misku vah pro ne. 
Byla jsem nervózní, zda tam vylezu, když se tam nesmí autem a zda nafotím dobré fotky...
Nakonec u nás obou vyhrála zodpovědnost. 
Můj muž dí: musíme jet, slíbila jsi to. 
Tak jsme jeli oba s odporem.
Byla to ale opravdu dobře připravená akce s bohatým programem, takže fotoaparát jen cvakal a já měla pro deník víc než 100 použitelných fotek. Nádvoří zámku byla herna pod širým nebem se spoustou kreativních her a soutěží pro děti a samozřejmě stánky. Ovšem fotky pro deník
na blog dávat nemohu. Do novin musím fotit lidi a v tomto případě nemusím žádat o svolení k focení, ale na blog nechci tyto fotky dávat, páč svolení nemám.
Myslela jsem si, že jsem jen pro sebe žádné fotky nenafotila.
Ale nakonec tady jsou a snad se vám malá procházka okolím zámku a zítra i ve vnitřních prostorách bude líbit. Nakonec ty fotky musím rozdělit.

P.S. A jsem na sebe pyšná. Zvládla jsem to. Sice s pomocí mého muže a s přestávkami a na konci rychlý odpočinkový posed, ale zvládla. Možná se začínám už trochu lepšit.











Tady je malá ukázka krásné jízdy na koních za příjemné hudby.

12 komentářů:

  1. Naposledy jsem byla přesně před třemi lety, to se dělaly prohlídky i v lednu.
    A že si to tak pamatuji ...druhý den jsem dostala první ultrazvukovou fotku našeho Soptíčka.
    Musím říct, že mě se tam strašně moc líbilo a letos bych tam ráda vyrazila za měsíc na hrnčířské trhy.
    Pěkný týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je krásná vzpomínka :-) No to je pro mě ještě daleko, ale je pravděpodobné, že tam budu. Tak se tam možná potkáme a můžeš mi postát modelem. Krásný model do novin :-) Blondýnko, krásné dny.

      Vymazat
  2. Na tomto zámku jsem nikdy nebyla. Ráda jsem si Tvoje fotky prohlédla.
    Hezký pondělní navečer!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. V Nelahozevsi jsme ještě nebyli , díky za další tip. Krásné fotky, Marti.
    Měj hezké dny. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, děkuji. Koná se tam i dost akcí, takže je dobré prohlídku spojit a mít víc zážitků. Měj se krásně.

      Vymazat
  4. Řadím se k těm, které v nelahozevsi ještě nebyly, takže se tam rády koukly aspoň prostřednictvím fotek.
    hezký večer

    OdpovědětVymazat
  5. Další zámek, kde jsme ještě nebyli a je to dobrý tip na výlet. Fotografie jsou moc hezké. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, děkuji. Dnes můžeš nahlédnout i trochu dovnitř či se podívat na odkaz v příspěvku, kde je můj článek a fotografie, které jsem na blog dát nemohla. Hezké dny.

      Vymazat
  6. Děkuji za krásné fotky, už jsem tam hromadu let nebyla! A moc gratuluji ke sportovnímu výkonu!
    Marti, měj hezký den! Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.