pondělí 12. března 2018

mých 7 dní v obrazech


Výzvy mám ráda, tak i tentokrát jsem se zapojila do fotografické výzvy, kterou vyhlásila Dáša.
Takže můj týden v obrazech. Fotografií mělo být minimálně sedm, ale mohlo být i víc. Bála jsem se,  jestli splním vůbec těch sedm. Nakonec jich mám víc.

Pondělí 5. března
Tento den jsem opět hrající babička a moc si to užívám. Tradičně má zas někdo pomalovaný obličej. No babi, já jsem tanečnice, musím být namalovaná...


A toto je nový několikaměsíční přírůstek do rodiny. Je doslova několikaměsíční, páč je to kotě, i když hodně velké, s překrásnýma modrýma očima. Elza. Miluje děti a klidně se nechá od dětí nacpat do skříňky s nabíječkami a je tam ještě ke všemu spokojená.


Úterý 6. března
Babi, viděla si můj létající talíř?
No tak ho vyfoť, ne??!!
Proč?
No přece, aby ho doma viděl i dědeček!!!
Lolinka absolvuje odpolední kurzy ve scio škole a tvoří různé krásné projekty.
Ježíš, no jo už fotím, ne?!


Mezitím zjišťujeme, že venku začíná sněžit. A sněží i celou cestu z Prahy domů. Sníh vydrží až do večera, což mě při letošním způsobu zimy fakt překvapuje.


Středa 7. března
Vstávám a naše zahrada je v podstatě černobílá. Zřejmě sněžilo celou noc. Tolik sněhu tuto zimu ještě nebylo. Sice jsem si bílé moc neužila, ale stejně už mě nebaví. A letos poprvé se mi povedlo zachytit stopičky našeho jezevce viz úvodní fotografie. Do sněhu vůbec nechodí. Vždyť to tak studí.


Čtvrtek 8. března
Dnešní ráno je vše jinak. Zahrada už není černobílá a venku je 8 nad nulou a po včerejší sněhové nadílce je jen památka na pár místech u zdi.


Pátek 9. března
Zítra máme s mým mužem 39. výročí. 
Už jsem tady psala, že to nějak extra neřešíme a někdy na něj dokonce oba zapomeneme, někdy si vzpomene jeden z nás. Tentokrát bůhví proč jsem si vzpomněla a na Fleru objednala rolls royce


Odpoledne mě zaujalo nebe. Jako když maluješ křídou ...


Sobota 10. března
Dnes se rozhodl vařit oběd můj muž. Já si jen tak bloumám, fotím sněženky a kámen do sobotního příspěvku. Poslední dny jsem strašně unavená a nic se mi nechce. Tak maluju. Pomaluju láhev od portského. Normálně miluju čiré sklo a všude jej taky máme, ale teď jsem se zhlídla trochu v naivním, či spíše dětském malování. Asi jsem to chytila od dětí. 


Neděle 11. března
Od rána nejde internet. Tedy vlastně od soboty večera. Píšu na všechny strany, páč dnes mám trochu pracovní den a možná k tomu budu internet fakt potřebovat. Mám vlastně premiéru. Dnes dělám doma rozhovor se zajímavou osobou. No, úplně premiéra to není. Už jsem rozhovor dělala kdysi ale pro časopis, ne noviny. Takže v neděli v hlavní roli diktafon a tímto končí můj týden v obrazech.
A Dáši, díky za výzvu. Bavilo mě to.


P.S. Připomínám, že do soboty hrajeme o magnety, tak zkuste štěstí.

28 komentářů:

  1. Taky mne to bavilo. Prima vyfocený týden. Vnučka je šikulka a Tobě se taky povedla kresba na láhvi- pěkný koutek.
    Hezký den. I když tedy tady u nás zdaleka není zatím takový jako včera.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, díky. U nás prší od rána a pořád je zataženo. Měj se přesto krásně.

      Vymazat
  2. Pekne zdokumentovaný týždeň ... tvorenie vnúčat, rozmary počasia, maľovanie na sklo ... rada som nazrela do tvojich dní ... Marti, prajem ti príjemný ďalší týždeň ... L.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, že ale máš pestré týdny :o).
    Měj i ten další zajímavý.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, no nevím, jestli pestré. Možná jen vše prožívám :-) Měj se moc krásně.

      Vymazat
  4. Pěkný týden, Marti. Žádná nuda, viď? :)
    Krásný den, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, co je to za slovo? To neznám :-) I ty jsi měla pěkný týden, koukla jsem krásné fotky. Měj se krásně.

      Vymazat
  5. Marti, moc hezky zpracované postřehy! Děti jsou velkou inspirací a radostí!
    Moc gratuluji k výročí - krásné číslo!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Marti, jsem tvou pravidelnou čtenářkou, takže přesně vím, že je to pravdivé a od srdce, je to našvihané prací, tvorbou a dětmi, prostě kouzelný život.
    Děkuji a přeji příjemný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, moc děkuji za krásný komentář. Měj se krásně.

      Vymazat
  7. Zajímavě zpracované. Rolls royce pobavil (k výročí samozřejmě gratuluju). A to kotě je krásné.

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, měla jsi velice tvořivý týden a skvěle vše zvládáš. Fotky ze středy a čtvrtka jsou neuvěřitelné, to je rozdíl 24 hodin? Ta příroda se fakt zbláznila. Dárek pásek je dokonalý, nikdy jsem takový neviděla, to bude mít manžel radost. Moc gratuluji k výročí, páni, to je číslo, to se dnes už moc nevidí. Jo a děti jsou opravdu šikovné, létající talíř mne zaujal, parádní nápad.
    Přeji krásný týden a jsem ráda, že jsi do výzvy šla, povedla se Ti. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, ano ta středa a čtvrtek je neuvěřitelná a rozdíl je fakt 24 hodin. To by člověk nevěřil, viď? No pásek je z Fleru, jak jsem psala. Tam najdeš vždy nějaké originální kousky, které jinde neuvidíš. Ráda tam nakupuju. Děkuji a i tobě krásný týden.

      Vymazat
  9. Marti, výzva byla naplněna. Elsa je úžasná, určitě s ní zažijete hodně legrace. Dětičky jsou tvořivé určitě po tobě. Číslo výročí je opravdu úctyhodné, moc gratuluji.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrieto, moc děkuji. Elze, tedy tomuhle druhu, se říká hadrová panenka. A je taková opravdu, nechá si líbit tahání, přesouvání z místa na místo a málo co jí vadí. Měj krásné dny.

      Vymazat
  10. Marti moc děkuji za komentář u mne, gratuluji dodatečně k výročí , také se mi líbí pásek, je originální a Tvůj týden je skvěle zdokumentovaný! Máš krásná vnoučátka a taky kočičku, má nádherné oči! Měj se moc hezky a jdu kouknout do LTM- mám na toto město spousty krásných vzpomínek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, já taky moc děkuji. Ta kočička není moje, no trošku, to je dceřina a dětí. Měj krásné dny.

      Vymazat
  11. Krásný týden ve fotografiích :-) A i já dodatečně blahopřeji k výročí :-) A moc obdivuji, tolik let spolu, to je krása :-) Krásné dny přeji a děkuji za návštěvu u mne :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc zajímavý týden, čtení i fotografie. Projíždím blogy, tak jak je Dáša uvedla na svém cestovatelském blogu a moc se Marto Tvůj týden líbí. Je opravdu vidět, že Tě psaní a fotografování bavilo, má to prostě šťávu! Moc zdravím

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pkné koláže. Létací talíř je dokonalý, vnučka je opravdu šikulka. Manžel musel mít z dárku radost, je luxusní.
    Krásný, opět bílý, víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, moc děkuji. Já se také pomalu prodírám výzvami, které Dáša zveřejnila. I tobě přeji hezký víkend.

      Vymazat
  14. Mě tak mrzi, že jsem o výzvě nevěděla. Další pestrý tyden. Moc hezké.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, já myslím, že tady mezi námi nejsou žádné normy. Myslím, že si svůj týden ve fotografii klidně udělej. Jen dej vědět a myslím, že se rádi podíváme. Děkuji a přeji hezký večer.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.