čtvrtek 15. března 2018

královské město


Včera jsem psala o našem úterním výletu do královského města Litoměřice. Město jsme neprocházeli, tak jen pár nahlédnutí na krásné historické centrum a co mě cvrnklo do nosu.











Ještě jsem včera slíbila České středohoří. Nejsem však schopná se vzdát téměř žádné fotky, která mě zaujala, takže nakonec bude středohoří v obrazech až v dalším příspěvku.

P.S. Do pátku hrajeme. V sobotu bude losování.

15 komentářů:

  1. Díky za fotky, kdysi jsem v LTM bydlela u mé kamarádky a v jedné uličce z náměstí tam pracovala v Papírnictví u sestry mé kamarádky. Páni, to je let... Věřím ,že se ti výlet líbil, LTM jsou pěkné město. Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně jsi nám svými fotkami přiblížila střed města. Je tedy opravdu na co se dívat. Paráda!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké centrum mají v Litoměřicích, jen škoda, že tam pustili auta na parkování, viď......Ale je to prostě tak, někde se parkovat musí....
    Ale jinak opravdu hezké fotky, Marti.
    Měj se krásně, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, taky mě tam ty auta štvaly, ale my jsme tam parkovali nakonec taky. Já bych jinak k té galerii nedošla :-) Děkuji a měj hezké dny.

      Vymazat
    2. Bože, píšu jak neandrtálec - ta auta štvala :-)

      Vymazat
  4. Marti, hezké náměstí, až na ty auta. Ty mi všude kazí pohled na hezké budovy, kašny, kostely a jiné památky. No, ale někde se parkovat musí. :O)
    Přeji krásný večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, auta patří k našemu životu, takže jsem se už naučila anebo se snažím vnímat krásu okolo i s nimi. Přesně parkovat se někde musí. I tobě pěkný večer.

      Vymazat
  5. Díky za fotonakouknutí do města, ve kterém jsem nebyla :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu královské!
    Marti, díky za ty fotky! Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Nikdy jsem v Litoměřicích nebyla, podle fotek je to krásné město! Děkuji za zprostředkování návštěvy, K.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.