neděle 11. března 2018

plněná kuřecí prsa



Dnes jsem měla naprostou krizi. Mám pocit, že vše už tady bylo v posledních týdnech a já nemám žádný nápad. Dlouho už jsem nedělala plněná kuřecí prsa, dělám je skoro pokaždé jinak. 
Jediná myšlenka, která se zrodí v mé hlavě.
Dvoje celkem velká kuřecí prsa jsem naklepala, osolila a okořenila sušeným česnekem s bylinkami. Na náplň jsem zpěnila na oleji a trochu osmahlého špeku nakrájenou cibulku. Přidala jsem rozkrájené rajče a opékala, až se rajče proměnilo v protlak, okořenila trochou podravky a přidala dvě vajíčka. 
Rozprostřela jsem náplň na připravená prsa a přeložila na půl. Sepnula jsem párátky, to zas bude horor je vyndávat, a celé jsem to obalila trochu ve strouhance. Maso při opékání se hned zatáhne a nevyteče náplň. 
Ve wok pánvi jsem nechala opéct trochu špeku s olejem a přidala plněné maso. Hodně jsem osmahla a pak podlévala, přidala ještě do omáčky česnek s bylinkami a trochu pasírovaných rajčat. Musím si dát do svého virtuálního receptáře, protože tohle bych už nikdy dohromady nedala.
Jako příloha americké brambory. 
A kde se vzal, tu se vzal, je tu nedělní oběd. 

P.S. Hezkou neděli a připomínám, hrajeme o magnetky na lednici.

10 komentářů:

  1. Marti, plněná prsa- v Tvém podání- vypadají mňamkově...recept jsem si uložila- pro případ, že budu ve fázi, že nebude nápad :o))
    Hezký zbytek neděle Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, a byly mňamkové, můj to dokonce několikrát opakoval a to je co říct :-) Hezký večer.

      Vymazat
  2. Marti, oběd vypadá moc dobře a určitě i výborně chutnal. Plněnou kapsu už jsme také dlouho neměli, že by příště?
    Přeji krásnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Jedním slovem - dobrota! Už když to člověk čte a vidí na fotce, tak se mu sliny sbíhají. To byl opravdu ňamkový nedělní oběd!
    Hezký nedělní podvečer a i večer!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, byla :-) Pěkný večer a dobré vykročení do nového týdne.

      Vymazat
  4. Marti, vypadají výborně! Já je většinou plním špenátem, mozzarelou a sušenými rajčaty, zatáhnu na pánvi a dodělám s kouskem másla v troubě - to kdyby si někdy potřebovala inspiraci :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, díky, s tím špenátem to bude horší. Bylo by to jídlo jen pro mě :-) Pěkné dny.

      Vymazat
  5. Určitě to bylo dobré, náplň i výpek s rajčaty zní zajímavě

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.