pondělí 11. října 2021

čekám na "taxi"


V pátek jsem v historickém centru Mělníku dělala rozhovor, a když jsem vyšla a čekala na odvoz, okouzlily mě detaily chrámu sv. Petra a Pavla a věže. 
Zámek Mělník vedle tedy moc vidět není. Ovšem nebyl to plán.
Už dlouho jsem tady nebyla a z této strany ani myslím nikdy nefotila. 
Většinou fotím od řeky. 
Tak dnes jen tak, na čem spočinulo moje oko a co mě zaujalo. A čerstvé, ne jako minule, kdy jsem vytáhla, co bylo zapomenuto.
Pár neobvyklých pohledů. Víc jsem nestihla, už přijel můj muž.
Mějte klidný nový týden.




11 komentářů:

  1. Taky se mi kolikrát stane, že někde čekám a dívám se kolem sebe a vidím i známé místo trochu jinak a taky fotím.
    Hezký den, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Taky takto občas fotím, a po čase přemýšlím, co mě tak zaujalo, že jsem to vyfotila. Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
  3. Před několika lety jsme byli s manželem v Mělníku na výletě a líbilo se nám tam hodně. Chrám sv. Petra a Pavla je nádherný a prohlídka zámku byla také moc fajn. Tvoje fotky jsou hodně zajímavé, takhle chrám jen tak někdo nenafotí. Zdravím 😀👍

    OdpovědětVymazat
  4. Marti já jsem si dlouhé roky myslela , ( než jsem Mělník navštívila), že věž patří k zámku. Moc krásné fotografie jsi pořídila. Ale výhledy z věže kostela sv. Petra a Pavla dolů na soutoky Vraňansko-Hořínského kanálu a Labe s Vltavou...to je prostě nádhera. Líbí se mi i kostel sv. Ludmily a dřevěná zvonička kousek od kostela sv. Petra a Pavla. Také jsem navštívila zámek, kde je to také moc pěkné. Možná že mám ještě někde fotografie. Musím se podívat a zavzpomínat. Smazáním původního blogu jsem o tyto články přišla, ale nevadí. můžu se k nim vracet a napsat je jako vzpomínkové. Letos už se k vám nedostaneme, ale už jsme si to dali do plánu na příští rok. Měj se moc pěkně opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, nejsi sama, kdo si myslí, že věž patří k zámku. Ono to tak z dálky totiž působí. A všechno, co jsi vyjmenovala jako výhledy z věže, kostel sv. Ludmily a další, už na blogu je a něco i několikrát. Takže jsem dávám jen neotřelé pohledy.

      Vymazat
  5. Marti, krásné záběry na kostel sv. Petra a Pavla. 👍👍👍
    Pro mně je Mělník synonymem dětství, prázdnin a v pozdější době návštěv příbuzných. Obraz tohoto kostela mně provázel od dětství, visel u nás doma v obýváku.
    Měj hezké podzimní dny. 🍀🍁

    OdpovědětVymazat
  6. Pokaždé, když do našeho okresního města zajedu, objevím tam něco, co jsem minule neviděla. Třeba kdysi jsem byla na zámku a už si to nepamatuji, tak bych se tam mohla znova podívat, možná s vnučkami? Marti, zdravím. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, krásné fotky. Taky občas při čekání objevím něco zajímavého a fotím.
    Měj hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, už to je dlouho, ale kostel jsem obešla jak to jen šlo. Děkuji za fotky.
    Přeji hezký večer, H.

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, také vzpomínám na návštěvu Mělníku. Je to krásné město. M.

    OdpovědětVymazat
  10. Hezké fotky detailů
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.