středa 15. listopadu 2023

jiný úhel pohledu


Přes starý most do Mělníka jezdíme jen, když je na novém zácpa. Pokaždé, když na něj vjedeme, vidím zámek z úhlu, který jsem ještě nefotila a nikdy to ani nestihnu. Není tam kde zastavit. Minulý týden se mi to konečně povedlo. Fotky z jedoucího auta nejsou nic moc, ale i tak jsem chtěla.
A vzešlo z toho i pátrání, co je to za krásnou vilu (vidíte na jedné fotce). Můj muž se dopátral, že tam sídlila vojenská správa, pak byla vila vrácena původnímu majiteli a v současnosti byla prodána a opravena novým majitelem. 
Co mě překvapilo, že kolem ní jezdíme na náměstí Míru a nenapadlo mě, že je to ta samá, která je vidět z mostu.
Tak dnes si tady ukládám pohledy z mostu, možná i jako inspiraci, až budu mít chuť malovat. Teď mě napadlo, že už tady dlouho nebylo moje tvoření. Tak níže najdete moje neumělé malůvky z poslední doby.
Mějte pohodový den.






Moje neumělá tvorba: 

Říp, maják cestou domů

Malvazinky, pohled do parku

podzim na plotě

8 komentářů:

  1. Někdy z daného místa vidí člověk něco, co z jiného úhlu vídá třeba často, ale zrovna mu to nedojde.
    Tvoje obrázky podzimními barvami jen hýří. Závodíte s podzimem, kdo to umí líp :-).
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, teď si mně připomněla jednu historku z dětství. Jednou jsme se o prázdninách vydali z Moravy do NDR a cestou taťka hlásí "Děcka, podívejte... hora Říp". A moje mladší a tehdy malá sestra se dívá a ptá se " Tati, a kde je ta hora hŘÍBků?"
    Já už si pamatuje jen blbosti :o)
    Zdraví Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, vím že z jedoucího auta sre fotí špatně. I tak se Ti fotky povedly a Tvoje tvorba je moc pěkná. Já mám naopak plno obrazů od vnučky Lucie, která také maluje. Jen se těžko shání kvalitné české barvy a ty čínské se špatně míchají do jiných odstínů...

    OdpovědětVymazat
  4. Opravuji...se fotí špatně...mám problémy s revnatickými prsty, nechtějí mě poslouchat. Omlouvám se.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marti, Tvoje obrázky v podzimních barvách jsou hezké. Podzim mám moc ráda , se vším co k tomu patří. Zdraví Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, moc hezký pohled na mělnický zámek. A maluješ si pěkně :)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, ráda jsem se podívala, z téhle strany jsem myslím nikdy zámek neviděla na vlastní oči...
    A obrazy - dlouho si tu sem nic nevystavila!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké Marti. I obrazy se ti povedly. Už jsem tu komentář psala, ale není tu. Přeji Ti krásný prodloužený víkend.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.