úterý 7. listopadu 2023

známou cestou


Minulý čtvrtek opět kontrola v Praze. Po dlouhé době nejedeme přes tunely, přiznám se, že je nesnáším, ale někdy není jiná možnost. Jedeme známou cestou, kterou jsem několikrát prošla pracovně pěšky, a tak fotím, co stíhám. Na konec dávám první fotky, které jsou ještě z parkoviště před poliklinikou. 
Nějak jsem nemohla těm barvám odolat, i když se fotilo docela špatně, abych se vyhnula autům.
Tak dnes jen obrazem. Fotila jsem detaily, které pravděpodobně většinou poznáte. Muzeum, Hlavní nádraží, kostel sv. Antonína Paduánského na Strossmayerově náměstí...
Mějte pohodový den.












A tady barevný podzim z parkoviště.










5 komentářů:

  1. V Praze je vždy co fotit. Jen já tam jezdím hodně málo. Podzim na parkovišti barvami hýří ze všech sil :-).
    Měj pěkný den ! U nás to teď ráno vypadá,že asi vzhledem k počasí zřejmě pěkný bude. Nebe je modré, slunce už na nás mává.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, včera jsem musela před polednem fofrem na Bulovku a tam byla taky jedna stěna porostlá barevným přísavníkem pětiprstým a já - neměla sebou foťák!
    Moc pěkně jsi to vše nafotila a nás odměnila. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, ty fotky z parkoviště jsou krásně barevné.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy ten přísavník si zaznamenala asi v jeho nejlepší den. To je nádhera!
    Marti, přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké fotografie z barevné Prahy. Přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.