neděle 28. dubna 2024

další dveře dokořán


Tentokrát mám pro vás informace o Zámku Lobkovice, který patří rodu Lobkowiczů od roku 1409 a a rodině byl znovu vrácen v roce 1991. V květnu se tam uskuteční velká akce Den řemesel, třeba vás to bude zajímat. Každou chvíli píšu nějakou pozvánku na zajímavou akci a občas mě napadne něco dát i vám na blog.
Tak třeba někoho, kdo to nemá daleko, zaujme tato pozvánka.
Mějte pohodový den.

Řemesla, workshopy, živá hudba, filmy a spoustu dalších zážitků na zámku
Marta Dušková

Akce plná řemesel, workshopů, živé hudby, aktivit pro děti, přednášek, filmů a spoustu dalšího to je Den řemesel. Zámek v Lobkovicích bude patřit v sobotu 11. května v čase od 10.00 do 21.00 hodin oslavě umění a řemesel.

Návštěvníci se mohou těšit na tajemství řemeslných prací, na svět výtvarného umění či workshopy, kde mohou sami tvořit. Program pro děti bude plný zábavy a her.

Po celý den bude na programu:

🔹 Předvádění řemesel od talentovaných řemeslníků
🔹 Interaktivní workshopy a přednášky
🔹 Promítání studentských a skautských filmů
🔹 Živá hudba a loutkové divadélko
🔹 Aktivity pro děti
🔹 Občerstvení a výrobky řemeslníků

DEN ŘEMESEL | Facebook


6 komentářů:

  1. Marti, kdybychom neměli jiný program, jela bych moc ráda.
    Děkuji za info a přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je fajn zpráva, že u nás bude taková akce, ještě, že tě mám, Martičko. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, to bude určitě pěkná akce.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Mám takové akce ráda. Díky za info.
    Měj pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, moc děkuji za zajímavou upoutávku na Den řemesel. Mám takové akce ráda.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Marti díky za pozvánku, i já mám takovéto akce moc ráda. Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.