pátek 27. září 2024

foukej větříčku...


Ani nemusí foukat a hrušky už začaly padat. Musely se tedy už sklidit. Jsou ještě tvrdé, ale ty nejmenší už začínají měknout a chutnají opravdu sladce.. Náš malý stromeček dostal letos zabrat a ke konci potřeboval berli. Každý rok jej zařezávám, ale vloni na podzim operace, na jaře ještě berle, měla jsem prostě jiné starosti. Stromeček se tedy proměnil v něco nevzhledného, ale to mu nebránilo dát nám docela velkou úrodu. Dnes tedy hruškové téma. Nakonec jsou čtyři bedničky.





Na závěr přidávám optimistické ráno z pondělí. Po delší době bylo opravdu krásné.
Mějte pěkné dny.




4 komentáře:

  1. Parádní úroda, Marti! Hrušeň začala hezky plodit. Pamatuji tu první hruštičku :o)
    Přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Bezva úroda. To bych taky brala. Já mám hrušky ráda. Na zahradě hrušku nemáme a u syna sice strom je, ale úroda žádná.
    Nafotila jsi nebe jak malované.
    Měj pěkný den, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, to jste letos snad jediní, komu nepomrzly ovocné stromy. Hrušeň se u vás má dobře. Krásná úrodička. Dobrou chuť. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, hezká úroda. My hrušku už spoustu let nemáme a přitom je mám ráda...
    Pěkný víkend

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.