pondělí 23. září 2024

nahlédnutí na vinobraní


Každý rok se při Mělnickém vinobraní, které je nejstarší a největší v republice, těším na historický průvod, který fotím. Vloni jsem byla na operaci v nemocnici, takže jsem nemohla. O to víc jsem se těšila letos do té doby, než jsem zjistila, že průvod vychází letos odjinud než běžně. Nedalo se tam přiblížit autem a mezi těmi lidmi, když špatně chodím, bych to neustála. Už nechodíme ani na program vinobraní, už nás neláká to množství lidí, za tři dny se zúčastní oslav 50-60 000 lidí a už nás to trochu děsí. 
Mrzelo mě, že letos neuvidím ani krásný průvod. Můj muž se rozhodl vyrazit sám a nafotit a moc se mu to povedlo. Dávám na blog jen malý výběr fotek, je jich hodně, pokud se chcete podívat na všechny, můžete u článku tady.
Mějte pohodový vstup do nového týdne.











5 komentářů:

  1. Vija
    Marti, průvod musí být krásná podívaná. Měj prima dny. J.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, děkuji za reportáž. Mělník jsem po dlouhé době v létě navštívila, byl tam proti fotkám dost klid :o)
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za reportáž. Takové akce mám ráda.
    Zdravím a přeji hezké už podzimní dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné vinobraní, moc hezké fotografie. Přeji Ti krásné podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, p.Pavel je šikulka. Ještě jsem na vinobraní na Mělníku nikdy nebyla, jsem ostuda . Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.