neděle 29. září 2024

když voní levandule


Změna je život. Inspirovala jsem se u dcery a místo difuzéru s tyčinkami jsem si pořídila elektrický difuzér s párou. Voda a pár kapek vonného oleje s levandulí a vonělo celé přízemí domu krásnou vůní. Ty původní difuzéry sice také voněly a dost, ale kupovala jsem difuzéry kvalitní a tedy celkem drahé. Navíc tenhle kovový difuzér s dekorací stromu je krásný. Po zapnutí svítí, má dvě tlačítka a můžete přepnout i na svícení, které připomíná blikající svíčku.
Koupila jsem jej před pár týdny na eshopu Lidl.
Po dlouhé době nějaký nákup na blogu. A mám i fotky, protože jsem posílala dceři a děkovala za inspiraci.
Na té poslední jsem se snažila zachytit i páru, je tam trochu vidět.
Mějte pohodovou neděli.



1 komentář:

  1. Marti, děkuji za tip. Už jsem tyhle "přístroje" zaznamenala, ale zatím jsem věrná plamínku svíček a klasickým aromalampám...
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.