pondělí 18. července 2016

co týden dal a vzal


Události uplynulého týdne mi přinesly opět prodloužení života.
Zážitky zkrátka prodlužují život.
Jsem unavená, ale děkuji, tak to má být.
Rekonstrukce bytu, která se nepovedla dokončit včas, ale tak to bývá, přinutila dceru s rodinou přijmout azyl na více než týden po dovolené v našem domě.
Už vím, proč jsme koupili tak velký dům.
Nebylo to jen proto, že se nám líbil a prodával se pod cenou.
Zkrátka potřebujeme více ložnic právě pro tyhle případy a pro setkávání s rodinou.
Jen pár vtipných glos z uplynulého týdne.
Proboha co to má Alánek v puse?
Doufám, že ne hlemýždě nebo slimáka, otřásá se odporem dcera.
Je to hlemýžď, chudák.
Hlavně že to nebyla třeba myš. To je zase moje fobie.
Bože, to nic není. V Francii se za tuhle pochutinu draze platí.
Můj syn dí při emailové korespondenci "zprávy z domova": no gumovýho medvídka s touhle příchutí hned tak neseženeš:-)
Jdeme s Lolinkou z krámu, páč jsme nutně potřebovali koupit nějaké auto a zdravím souseda.
Babičko, ty umíš krásně Dobrý den.
Lolinko, ale ty umíš přece taky dobrý den
Ne ne, babičko, já umím "pásla ovečky".
Lolinko, ty jsi hezká. Maminka tě krásně učesala.
Nene, babičko, ty jsi hezká.
Lolinko, ty zlobíš.
Nene babičko, ty zlobíš!!!
Lolinko, na tohle seš ještě malá.
Nene, babičko, já už jsem velká holčička.
Lolinko, už seš velká holčička, tohle nedělej.
Nene, babičko, já jsem ještě malá. Já jsem miminko.
A babičko, až já budu velká, ty budeš potom malá .... :-)
Až budeš miminko ...
Panebože doufám, že není Sibyla a tohle se teda nevyplní!
A co týden vzal?
Odešlo pár truhlíků a květináčů. To se nám vloni nestalo.
Asi toho máme moc a péči zanedbáváme.
Hurá. Opět musíme na nákup.
Léto je ještě mladé.
Ale za to krásně kvete ibišek a oleandr.
Proměny zahrady jsou jako život sám.
Nic nenaplánuješ.
Všechno je jinak.
No nuda u nás nebývá.
Zítra jedu na Moravu za mamkou, sestrou, bratrem atd., zkrátka za rodinou..
Konečně.
Mnohokrát odložená cesta.
Moje sestra na oznámení příjezdu glosuje: kdo že to přijede?
Tu neznám.

8 komentářů:

  1. Prižila jsi krásné chvíle s vnoučátky, máte velký dům a to je pro ně výhoda. Máš krásný olejandr i ibišek.
    výroky našich děvčat jsou někdy unikátní a originální, to bylo na dlouhé povídání.
    Užij si dokonalost naší Moravy, máme dobré vínko, takže se měj u nás na Moravě, jak říká Eliška - špicově - Maryša :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, děti srší vtipem, i když neuvědoměle. Snažím se občas dokumentovat, ale vše si ani nezapamatuji. No na Moravu jedu vlastně domů, pořád ji považuji za svoji, i když tam nežiju skoro 40 let. Měj se hezky a děkuji. M.

      Vymazat
  2. Jo, s dětmi je veselo a taky s nimi život hrozně rychle utíká - ale krásně a nezapomenutelně. Máme tu týden dceru s dětmi a tak podobných hlášek mám též sbírku.
    Přeji hezkou dovolenou.

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi Tvůj další příspěvek ze života. Já hlídám tento týden a před chvílí jsem se vrátila z lekce badmintonu a zjistila, že nohy v kroksech a postarší tělo už tak rychle nereagují. Ale má snaha byla uznale oceněna. Obzvlášť, když jsem lezla po žebříku do okapu pro košíček.
    Přeji Ti krásné dny s těmi členy rodiny, kteří Tě ještě "poznají". Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak k badmintonu jsme se dlouho nedostali, ale mám ho ráda. Moc děkuji a také přeji hezké dny.

      Vymazat
  4. :-)))))),moje vnučky ještě nemluví ,tak se těším,až to vypukne
    a vzpomínám na "perly" mých dětí,asi už jsem sklerotická,moc si toho nepamatuju
    krásné léto přeju,Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si něco málo pamatuju, už jsem o tom psala. Vnoučata mám 7, 5, 3 a 1 rok. Lolinka má tři a je to nejkrásnější věk, ale taky zaznamenám jen část, i když je hodně upovídaná :-) Také přeji hezké léto.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.