čtvrtek 14. července 2016

slunečnice pod Řípem



Šli jsme pro pastelky, aby bylo čím malovat a potkali jsme slunečnice.
To bylo ovšem včera.
Dnes od rána prší. 
Má to jedinou výhodu. 
Nemusím zalévat.





9 komentářů:

  1. Krásné slunečnice. Teď si je můžete těmi pastelkami namalovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to můžeme, ale Lolinka zatím spíše vybarvuje a musím většinou kreslit vnoučatům zvířátka. Nepamatuji si, že bych někdy malovala slunečnice :-)

      Vymazat
  2. A proč ne? Myslím, že by to bylo stylové.

    OdpovědětVymazat
  3. Slunečnice miluju! Letos mi ani nevyrostly na zahradě, asi mi všechno snědly myši, zbytek slimáci...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je na zahradě ani nemám, ale poli slunečnic se stejně nic nevyrovná :-)

      Vymazat
    2. To je fakt, ale zatím jsem žádné v okolí neobjevila.

      Vymazat
  4. Marti, pole slunečnic, to je nádhera, ta miluji, ale na Moravě letos nejsou, no a když jsou pod Řípem, tak to je skvělé :). Pozdravuj na Řípu, je tam krásně :) Maryša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maryško, budu pozdravovat pod Řípem, kde bydlíme :-) Na Řípu jsem byla naposledy před dvěma lety. Ano, pole slunečnic je krásné. M.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.