pondělí 11. července 2016

ne nezbytná, ale krásná



A zase jsem se chytila.
Tedy vlastně oba s mým mužem.
Zase jsme koupili další věc jen proto, že je krásná.
Moc se nám líbila tato dóza na brambory, kterou jsme ale vůbec nepotřebovali.
Dosud byly  brambory ve špajzu v kyblíku, ale neodolali jsme designu.
To, že jsem objevila tento web s krásnými věcmi, to mi byl čert dlužen.
Za nákup dostanu slevu na další nákup, a tak začnu opět koukat a už jsem v tom.
Ale rozhodla jsem se, že se budu, pokud to finančně půjde, obklopovat do konce života pokud možno krásnými věcmi.
Dóza je nádherná.
Koupila jsem ji opět na Bonami.

10 komentářů:

  1. Já bych neřekla, že jsi ji nepotřebovala. Potřebovala sis prostě udělat radost a bramborák ti k tomu pomohl. Tak co? :-D Copak já potřebovala zelňák? Ne, ale udělal mi obrovitánskou radost :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu udělal a velkou. Tereza, když ho viděla ve skutečnosti, chtěla si ho koupit taky, ale dnes ho vyprodali, včera měli ještě pár kusů.

      Vymazat
  2. A co takhle přikoupit další kousky? http://www.novaline.cz/index.php?page=5&pages=180
    Já už se na ně taky chystám :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano viděla jsem, ale najednou bych to nezvládla finančně. Na cibuli bych ještě chtěla. Toho česneku najednou moc nekupuju, tak bych to nenaplnila. M.

      Vymazat
  3. Krasna!!! Podobne se mi libi i na pecivo, ale ta cena:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plechové dózy jsou obecně dražší a hlavně ty designové :-) Ale zase většinou přežijí generace.

      Vymazat
  4. Móc pěkná, mám tyto věci ráda, jsou tam hodně pěkné kousky, ale teď si na chaloupku kupuju proutěné věci, byla jsem na ně v Polsku a tady koupila ošatky na chleba a pečivo. Na těchto věcech docela ujíždím :), mám ráda stylové :) Maryša :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem svého času taky ujížděla na proutěných věcech, takže mám spoustu proutěných košů na prádlo a košíky a podnosy apod. Teď jdu trochu jinam, ale bez plánu jen tak, co objevím. M.

      Vymazat
  5. Líbí se mi tvá životní filozofie - obklopovat se krásnými věcmi. Já myslim, že se ti to daří, aspoň tenhle úlovek je na 1*. Jen tak dál!
    Ivana

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.