sobota 16. února 2019

barevný svět



Teda barevný svět doma. Venku je mlha, že by se dala krájet a mrzne. 
Po pár slunečných téměř jarních dnech zase přituhlo a já přemýšlím, jestli se mi na dnešní akci vůbec chce jet. 
Naplánovali jsme si soukromě i pracovně, takže možná nás to za b) dnes vytáhne.
Karafiátky ve váze už drží druhý týden a růže koupil můj muž ve čtvrtek a jsou tak sladěné barevně a pořád k nim stáčím pohled, že jsem je musela nafotit.
Jo a ještě jedna změna.













Já vím, nemá to vůbec žádnou logiku, ale já jsem si nakoupila další pokojové rostliny. Já, lempl, který se doma o kytky vůbec nestará. Nevím, jestli mě nabudilo, že, i když jim nedávám téměř žádnou péči, tak občas něco kvete, anebo si potřebuji něco dokázat? Fakt nevím.
A protože mám ráda kolem sebe krásné věci, rozhodla jsem se, že si tu péči něčím zpříjemním. 
Nevím, teda jestli to pomůže, ale baví mě zatím brát do ruky skleněný rozprašovač , který jsem ke kytkám koupila. 


Ještě jsem hledala nějakou krásnou konvičku, která by mohla trůnit vedle kytek, ale nic mě neoslovilo, anebo když oslovilo, bylo to pekelně drahé. Víc než moje malá zahrádka v obýváku a zbytku domu. Nakonec jsem si vzpomněla na konvičku, kterou mi darovala moje kamarádka a spolupracovnice kdysi, když odcházela. Vlastně ji chtěla vyhodit a mně to přišlo líto. 
A mám ji už víc než deset let a zatím sloužila jako váza na sušené kytky. 
Tak jsem provedla zase otáčení baráku na jih a konvička je na okně. 
A je to konvička s příběhem a je to na ní vidět.
Dám vědět, jestli jsem se po těchto různých obstrukcích zlepšila a kolik kytek zase zařvalo. 
Mějte hezkou sobotu.
Čekám, až se vzbudí můj muž a rozhodne, zda se někam pojede či nikoliv. Rozhodnutí nechávám zbaběle na něm. Akce je totiž převážně venku.

P.S. Za tu dobu, co doma fotím a píšu, je mlha venku větší a větší a mrzne. 
Nejedu nikam práce nepráce, to by ani ty fotky nebyly asi použitelné.

20 komentářů:

  1. Bez kytek by nebyla v bytě či domě ta správná energie :o), já mám pokojové květiny moc ráda Marti, ale přiznám, že se mi občas povede mou přehnanou péčí některou zničit. Takže na jaře budu také obnovovat. A rozprašovač je moc hezký, já stále mám umělohmotný, musím se polepšit. A my se chystáme na malý výlet, i když u nás také ráno hodně mrzlo, svítí však naplno slunce.
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já jsem si zatím koupila jen tři nové, zbytek se drží už léta, silní jedinci. No, my někde máme taky umělohmotný a přiznávám, že jsem ho nepoužívala. A tenhle krásný mám po ruce, tak uvidíme. Sluníčko u nás začalo svítit až kolem třetí odpoledne. Měj pěknou neděli.

      Vymazat
  2. Marti, máš doma malou zahradu. Obdivuji krásnou barvu růží i karafiátů. Rozprašovač se mi moc líbí, také mám jen plastový.
    U nás krásně svítí sluníčko a doufám, že to vydrží a odpoledne půjdeme s dětmi ven, aby se trošku vyvětraly a utahaly.
    Přeji pěknou sobotu. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, doufám, že jste si procházku s dětmi užili. Měj pěknou neděli.

      Vymazat
  3. Martičko, u nás byla mlha celou noc a nejhustější ráno, teprve teď, po obědě, sluníčko prorazilo mlhu. My jsme chtěli jet dnes na letošní první výlet a ta mlha a mrazejk nás odradily, taky ještě nejsme úplně zdraví.
    Tyhle kytky snad ani nejdou umořit, ty by ti měly vydržet.
    Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, no ona většina kytek taky drží léta, mám nové jen tři. Měj pěknou neděli a mlha je obrovská opět.

      Vymazat
  4. Od rána krásně, slunečno, 12 stupňů, jemný větřík. Prádlo krásně uschlo. Jdu si sednout s kafíčkem na zápraží. Tak krásně už u nás dlouho nebylo. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, já si sedám venku na zápraží i v té mlze :-) A dnes je opět u nás mlha, že není vidět. Měj se krásně.

      Vymazat
  5. Marti, kytičky i konvička a rozprašovač nádhera. U nás svítí sluníčko, ale zase tak teplo není. Jsem sama s Evi a tak chodíme už po několikáté po zahradě.Muž jel vlakem do Brna na sraz fotografů.Vstával ve 3 a to já bych teda nedala.Měj krásný víkend.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, občas jsem taky musela vstávat takhle brzo, ale je to děs, člověk je jako zbitý celý den. Měj hezkou neděli.

      Vymazat
  6. Předchozí dva dny šedivé mlhavé. Dnes ráno sice trochu mrzlo, ale den je slunečný s modrou oblohou. Trochu jsem se prošla po zahradě, ale velké procházení to nebylo. Mám rýmu jako trám, tak to nechci pokoušet.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to u nás bylo přesně obráceně, tři dny jaro, slunce teplo a v sobotu návrat zimy. Doufám, že je ti líp.

      Vymazat
  7. My měli naplánovaný výlet právě do vašich končin - kousek za Mělník a koukala jsem jako výr. Od nás jsme vyjíděli za sluníčka a modrého nebe a najednou kus za Prahou mlha jako mlíko... Ale nakonec se to vybralo a sluníčko jsme viděli taky. Ale musím říct, že rukavice, o kterých jsem si myslela, že je beru zbytečně, přišly vhod, hlavně dopoledne.
    Rozprašovač je moc hezký, tak držím palce, ať se kytkám vede, když je budeš opečovávat takovým krásným kouskem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, my jsme měli jet do Neratovic a je pravda, že sluníčko vyšlo ale až po třetí hodině, to už se nám nikam jet nechtělo a navíc nebylo mému muži dobře. Doufám, že jste si výlet u nás užili. Měj hezkou neděli.

      Vymazat
  8. Marti, také mám doma spoustu kytiček a celkem se jim daří, některé mám už léta. Bez nich si žádnou domácnost nedokážu představit, takže když mám přebytky, ráda je rozdávám. Rozprašovač vypadá skvěle, ten žádný nemám. .o)
    Přeji prima sobotu. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, já jsem doteď rozprašovač nepoužívala a mám ráda krásné věci a tento se mi moc líbí. Zatím jej používám, tak uvidíme. Měj pěknou neděli.

      Vymazat
  9. Marti, ten rozprašovač je moc hezký! kytek Má doma spoustu, vždycky říkám, že přežijí jen silní jedinci :o) Je jich většina silných, naštěstí... Ono ti nějak vyjde i u tebe, neboj!
    Hezký den, Helena

    PS: u nás azúro, ale zatím tak +3...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, taky mi dal hledání. Všude se nabízely jen plastové anebo měděný, ten byl teda nádherný, ale takovou investici jsem nechtěla dát. No, něco vychází, něco mám už spoustu let a něco mi odejde po pár týdnech. U nás je opět dnes mlha jako v předchozích dnech a není vidět na krok. Měj pěkný den.

      Vymazat
  10. Marti, rozprašovač je moc pěkný kousek. Koukám, že si se rozjela, přeji ať se kytičkám daří a dělají ti radost a ty jim :o)
    Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, jo trochu jsou rozšířila sbírku, tak uvidíme, kdo vydrží :-) Měj pěkné pondělí.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.