pátek 15. února 2019

víš, kde jsou děti stromů?



Před časem jsem na blogu prezentovala knihu Slyšíš, jak mluví stromy
Od stejného autora vám chci dnes představit další nádhernou knihu, kterou jsem koupila vnučce k narozeninám.
Je to první obrázková kniha, i když hodně ilustrovaná je i ta, kterou zmiňuji výše, od autora bestsellerů Peter Wohllebena. 
Že je to autor bestsellerů, jsem se dozvěděla teprve teď, ale mě tohle nijak neovlivňuje. 
Jen se mi jeho knihy moc líbí a líbí se i dětem a to hlavní. 
Tak si pojďte trochu zalistovat novou a voňavou knihou. Je nejen krásná, ale i poučná. 
Budu vám listy obracet. 
Stojí opravdu za prohlédnutí i čtení. Jen malá ochutnávka.







22 komentářů:

  1. Vypadá moc hezky. Zdá se mi, že cítím, jak voní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, zavoněla moc krásně, když jsem ji otevřela. Měj pěknou sobotu.

      Vymazat
  2. Chtěla bych být malá a dostat k narozeninám takovou knížku.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Tu první knížku jsem koupila vnoučkovi, ale nevím jestli už ji četli. Dnes má přijet, tak se ho zeptám. Druhá kniha má moc hezké ilustrace, mně by se líbila.
    Přeji hezký pátek. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, tu první knížku jsem koupila dokonce dvakrát a vím, že si ji děti prohlížejí a čte se v ní. A tohle je vlastně ve stejném stylu a trochu jako pokračování, takže myslím, že Lolince to udělá radost. A konzultovala jsem s maminkou, protože jsem se bála, aby ji už neměli. Měj pěknou sobotu.

      Vymazat
  4. Marti, objednám vnučce.I když nezapomenutelný zážitek je z parku Štěpánka v Mladé Boleslavi.Na živo bych přála každému dítěti ,aby mohlo pozorovat neskutečné množství veverek a ptáčků a krmit je z ruky.My jezdíme minimálně dvakrát v roce ,jaro a zima.Muž fotí a já krmím.A pak ještě na sídlišti plná louka syslů,sedneš na zem a oni si chodí pro mrkev.Prostě nádhera.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, naživo je to samozřejmě lepší a zrovna naše vnoučata v tomto nemají žádné mezery. Za zvířátky chodí pořád. Vy máte na sídlišti sysly? Jé to je krásné.

      Vymazat
    2. Marti, sysly jsou na sídlišti v Mladé Boleslavi a mi tam jezdíme .Manžel fotí a já krmím.Martina

      Vymazat
    3. Tak to musí být krásné. Také bych si dala říct.

      Vymazat
  5. Krásná knížka, už abych měla vnoučátka. :o) Marti, pohodový víkend Ti přeji. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Už jednou jsem na knihu narazila, má tak krásné ilustrace! Už by to možná chtělo to malé :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, je moc krásná a já jsem ráda, že ji mám komu koupit :-) Měj pěkný víkend.

      Vymazat
  7. Moc pěkný dárek jsi koupila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, ano mám z něj radost a jsem ráda, že jsem knihu objevila. Opět náhodou, jak jinak. Už dárky mám a o dalších jsem už neuvažovala, ale když jsem ji viděla ...

      Vymazat
  8. Knižka je veľmi krásna ... určite urobí vnučke radosť, aj poučí ... Pekný darček si vybrala ... Marti. prajem pekný víkend ... L.

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou přesně knihy, které osloví a vtáhnou, také bych po ní sáhla, děkuji za tip.

    OdpovědětVymazat
  10. Ty ilustrace jsou skutečně kouzelné!
    Marti, měj krásný den, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.